Terug

Laagsteprijsgarantie wordt niet uitgevoert

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: KREFEL

02/12/2023

Beste, Krefel hanteert een laagsteprijsgarantie voor zijn producten. Mijn product op factuurnr 2320233261 kostte 239€ terwijl dat bij de concurrentie slechts 169,95€ kost. Uiteraard breng ik Krefel hiervan op de hoogte, maar bij Krefel blijft het muisstil en kreeg ik tot op heden geen enkele reactie. Ik voldoe aan alle voorwaarden volgens de website van Krefel: het bedrijf staat in uw lijsten, het product is te koop/leverbaar in de winkel binnen de 9 dagen. Het product is beschikbaar in Brugge en Oostende en de prijs is binnen de 30 dagen na mijn aankoop. Ik begrijp niet goed waarom Krefel niet reageert (ze beweert zelfs 'snel' op de website). Ik heb van alles wat noodzakelijk was printscreens genomen (ook van de voorwaarden van Krefel en uiteraard van het aanbod van de concurrent). Ik vraag dan ook vriendelijk dat u de belofte nakomt en me het verschil terugbetaald (in geld of een voucher, maakt niet uit).

Berichten (1)

S. B.

Naar: KREFEL

04/12/2023

beste, u mag deze klacht negeren. Ik vergiste me blijkbaar van model. Met beleefde groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform