Terug

Laagste prijsgarantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

M. S.

Naar: KREFEL

31/03/2025

Geachte heer/mevrouw, Wij hebben op 3 februari 2025 een product bij Krefel gekocht en nadien ontdekt dat dit elders goedkoper verkrijgbaar was. Op basis van uw laagste prijsgarantie hebben wij een aanvraag ingediend op 6 februari 2025 , maar deze werd afgewezen op 12 februari 2025 (Case#01159450 - [ ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf0GpQ0t:ref ] )omdat de goedkopere aanbieder niet op uw lijst van winkels staat. Wij willen hierbij bezwaar aantekenen tegen deze afwijzing, aangezien uw voorwaarden vermelden: "Je hebt het product goedkoper gezien bij één van onderstaande winkels en/of webshops in België (.be)." "En/of" suggereert dat het product goedkoper kan zijn bij óf een van de vermelde winkels, óf gelijk welke webshop in België. Als jullie enkel de vermelde winkels bedoelen, zouden jullie logischerwijs "bij één van onderstaande winkels of hun officiële webshops" moeten schrijven. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om onze aanvraag opnieuw te bekijken en de laagste prijsgarantie alsnog toe te passen. Alvast bedankt voor uw tijd en moeite. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groeten Klantnummer: 001431091

Berichten (1)

KREFEL

Naar: M. S.

07/04/2025

Beste We uw schrijven goed ontvangen van 31/03/2025 betreffende onze klant Sigo. We hebben inderdaad een negatief advies gegeven op de laagsteprijsgarantie, de concurrent die de klant opnoemde staat effectief niet in de lijst met de concurrenten waarmee we onze prijzen aligneren. Alsook was het toestel niet meer voorradig voor levering aan huis en kon de klant enkel voor dit toestel een offerte aanvragen en geen aankoop doen. Dit staat ook vermeld in onze algemene voorwaarden van onze laagsteprijsgarantie. s:www.krefel.be/nlrijs-garantie Wij moeten helaas bij onze beslissing blijven. Steeds tot uw dienst, Met vriendelijke groeten Evy Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform