Ik boek in november 2018 een reis naar Kreta voor augustus 2019 voor de prijs van € 3.506,75.Als ik na een paar dagen ook busvervoer naar en van het hotel wil bijboeken, merk ik op dat, ondanks de super vroegboekkortingen en kinderen-gratis-mee actie van een paar dagen eerder, dezelfde reis plots (zonder kortingen) € 318,66 goedkoper is geworden.Ik neem contact op met Neckermann en ze zeggen dat ik via een link die ze doorsturen kan aangeven dat ik het verschil terugbetaald wil krijgen. Ze garanderen immers de laagste prijs.Ik vul alles in, en krijg nadien een e-mail met de bevestiging dat dit inderdaad aanvaard wordt, maar dat ik pas na de afreis in augustus 2019 een waardebon zal krijgen van € 318,66. Die waardebon is bovendien slechts 6 maanden geldig, en dit enkel voor vliegvakanties (vlucht + hotel) met het logo 'BESTE KEUZE' van minimum 7 nachten. Ik zeg dat ik hiermee niet akkoord kan gaan, want ik weet niet hoe mijn situatie eruit zal zien na augustus 2019. Zal ik überhaupt nog op vakantie (kunnen) gaan? En dat voor minstens 7 nachten? Dat wil zeggen dat we met ons gezin van 4 personen verplicht worden opnieuw bij Neckermann te boeken voor een volgende vakantie, of we zijn ons geld kwijt. Maar wat als wij niet op vakantie kunnen gaan binnen de 6 maanden na augustus 2019 wegens verschillende redenen? Tijdsgebrek, geen verlof, ziekte, financieel, ...?Ik zeg dat het veel simpeler en eerlijker om gewoon nu reeds dit bedrag van de nog te betalen reis af te houden, maar daar wil men niet van horen.