Terug

laagste prijs garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. M.

Naar: FUN

19/10/2018

Fun meldt op de website dat zij de laagste prijs garanderen. Ik meld dat er bepaalde artikels zijn die bij de concurrentie lager geprijsd zijn en vraag deze prijs aan te passen zodat IEDEREEN van deze laagste prijs kan genieten. Ze weigeren dit te doen (zelfs niet als ik bewijs zou leveren) en melden dat ik persoonlijk een lagere prijs kan krijgen als ik in de winkel het kan aantonen maar dat ze het niet willen aanpassen (in de winkel of op de website) zodat het voor iedereen van toepassing dan is. Dit is geen laagste prijs garanderen maar de klanten die het vragen een lagere prijs toekennen als er aan voorwaarden is voldaan. Men maakt dus ten onrechte gebruik van het woord laagste prijs garantie. Iemand die niet de lagere prijs bij de concurrentie heeft gezien is dus benadeeld en betaalt te veel en dus is de laagste prijs niet gegarandeerd!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform