Terug

laagste prijs garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VANDEN BORRE

24/03/2016

Vanden Borre posioneert zich als de laagste prijs garantie maar past dit toe zoals het hun uitkomt! Via thephonestore.be is het mogelijk een samsung s5 noe aan te kopen aan 285 euro. Vandenborre biedt hetzelfde toestel aan aan de prijs van 325 euro. Bij de vraag aan één van de verkopers in Mechelen-Zuid om dit toestel aan de laagste prijs te kunnen kopen werd als antwoord gegeven dat dit niet kon. Er werd geargumeentert dat dit geen fysische winkel zou zijn en dat het om refurbished toestellen zou gaan. Dit zijn echter argumenten die niet opgaan. De laagste prijs garantie wordt dus toegepast wanneer het Vanden Borre uitkomt. Het zal nog even duren voor ik bij Vanden Borre iets koop. Mvg

Berichten (2)

VANDEN BORRE

Naar: A. C.

24/03/2016

Geachte,Wij hebben uw mail goed ontvangen.Vanden Borre biedt haar klanten steeds de Garantie van de Laagste Prijs.De voorwaarden kan u terugvinden op onze website of in onze Akte van Vertrouwen.Kort samengevat Vanden Borre betaalt het prijsverschil terug indien de klant binnen de 30 dagen na aankoop en in een straal van 20 km rond zijn Vanden Borre winkel, hetzelfde toestel goedkoper vindt, aan dezelfde servicevoorwaarden.De concurrenie Dhr Kennes aanhaalt (thephonestore.be)voldoet helaas niet aan onze voorwaarden.Deze firma biedt niet dezelfde service, heeft inderdaad geen eigen dienst naverkoop. Bovendien is de winkel op meer dan 20 km verwijderd van de Vanden Borre winkel waar de klant wenst aan te kopen. Wij kunnen daarom helaas niet akkoord gaan om het prijsverschil te vergoeden.In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd tekenen wij,Metvriendelijke groeten,***********************Consumentendienst Vanden BorreSlesbroekstraat 1011600 Sint-Pieters-Leeuw02/334.00.01www.vandenborre.be

A. C.

Naar: VANDEN BORRE

01/04/2016

Bedankt voor het antwoord! Uw collega's hebben echter niets gezegd van die 20km straal maar kwamen af met refurbished en webwinkel. In ieder geval moet je als consument dus verder kijken dan de slogan '‘laagste prijsgarantie’' en zijn het de iets kleinere letters die de verkoper indekt :)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform