Terug

Laadstation kwijt van stofzuiger

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Cool blue

20/06/2023

BesteWij hebben 3 maanden geleden onze stofzuiger ingediend bij Coolblue omdat hij niet meer werkte zoals het hoort. Na een wachttijd van 3 weken kreeg ik de stofzuiger opgestuurd maar deze keer was de stofzuiger helemaal kapot en kon het niet eens opstarten. Dus heb ik de stofzuiger opnieuw binnengebracht. Opnieuw hebben wij bijna 4 weken moeten wachten en mochten we het na die wachttijd gaan halen. Deze keer zat het laadstation van de stofzuiger niet in de doos waardoor we hem dus opnieuw niet hebben kunnen opstarten. Coolblue is nu al 4 weken aan het zoeken naar het laadstation van mijn stofzuiger dat ze kwijt zijn. Waardoor we dus al bijna 4 maanden de stofzuiger niet kunnen gebruiken. Dus ook niet weten of het deze keer wel goed gerepareerd is.Een duidelijke oplossing hebben ze nog steeds niet aangeboden.

Berichten (4)

S. S.

Naar: Cool blue

26/06/2023

Nog steeds geen oplossing!!

Cool blue

Naar: S. S.

27/06/2023

Beste,Bedankt voor je bericht. Wij hebben bericht kregen van de fabrikant dat zij het laadstation zullen nasturen. Zodra wij meer nieuws hebben wanneer dit zal arriveren, zullen we je opnieuw contacteren. Met vriendelijke groet,Tim van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On June 26, 2023 at 5:07 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

S. S.

Naar: Cool blue

29/06/2023

Het laadstation is toegekomen en mijn stofzuiger heeft zoals de tweede keer dat ik hem binnenbracht opnieuw laadproblemen waardoor ik hem niet eens kan opstarten. Bij het afgeven bij de eerste keer waren er geen laadproblemen. Nu heeft mijn stofzuiger meer problemen dan dat ik hem heb afgegeven. Ondertussen kan ik hem al bijna 5 maanden niet gebruiken puur door jullie fouten. Ik wil een tegoedbon waar ik een nieuw stofzuiger mee kan kopen zodat ik zo snel mogelijk een stofzuiger heb thuis. Hem opnieuw inleveren voor reparatie en nog eens 1 maand extra wachten is geen oplossing.

Cool blue

Naar: S. S.

30/06/2023

Hallo Sa¼kriye,Het spijt me dat je na ontvangst van het laadstation je toestel nog steeds niet kan gebruiken. Ik zie dat je onderhand al naar de winkel van Gent bent gegaan en daar een shoptegoed hebt gekregen. Kan ik er van uitgaan dat dit naar tevredenheid is opgelost? Ik wens je in elk geval veel plezier met het uitzoeken van een nieuw toestel.'”Met vriendelijke groet,Pieter van Coolblue Backoffice medewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.be Borsbeeksebrug 28 2600 Berchem E-mail: klantenservice@coolblue.be Tel: 03 808 27 00--- original message ---On June 29, 2023 at 4:39 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform