Terug

laadsessies Eneco Emobility worden niet terugbetaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. J.

Naar: Eneco

13/11/2023

Volgens de laatste factuur blijkt dat het merendeel van mijn laadsessies niet terugbetaald worden. Ik nam contact op met de klantendienst van Eneco Emobility waar werd aangegeven dat er tal van administratieve elementen in mijn dossier niet OK zijn. Men zou het uitzoeken en mij contacteren. Na enkele maanden wachten nog steeds geen nieuws.

Berichten (6)

Eneco

Naar: L. J.

20/11/2023

Beste,Wij ontvingen uw klacht in goede orde.We hebben onze collegas van E-mobility gevraagd om hier meer informatie over te bezorgen.We houden u op de hoogte.Met vriendelijke groeten,Kenny SchouppeExternal Complaints Optimization ExpertEneco Belgium NVBattelsesteenweg 455i 2800 Mechelen eneco.comKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n)en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.

Eneco

Naar: L. J.

20/11/2023

Beste Mr. JanssensMijn oprechte excuses voor het late antwoord. We zaten tijdelijk met een onvoorziene drukte in mails.Er werd een mail verstuurd met instructies om de missende data op de kabel door te zetten naar ons.Ik zie uwreactiegraag tegemoet.Met vriendelijke groetCordialementKind regardsHavaClient ExpertTogether we charge for a green future'‹e-drive@eneco.com+32 (0)15 40 41 54Stay tuned, follow us onLinkedIn.The information contained in this e-mail may be confidential and is intended solely for the attention and use of the named addressee(s). The use or distribution of this information by others than the named addressee(s) is not allowed. If you are not the intended recipient, please notify the sender and delete this e-mail message.Eneco eMobility BV is registered at the Crossroads Bank for Enterprises under number 0711.776.496.

L. J.

Naar: Eneco

08/12/2023

Kan u bevestigen dat u inmiddels over alle data beschikt om de terugbetaling van de laadkosten te doen?

Eneco

Naar: L. J.

11/12/2023

Beste Mijnheer Janssens,Spijtig genoeg missen wij nog steeds de data.Mijn collega contacteert u vandaag nog voor de verdere opvolging, zodoende we de terugbetaling snel in orde kunnen maken.Vr. Groet,Marloes NicolaïCustomer Care ManagerE:marloes.nicolai@eneco.comTogether we charge for a green futureE:e-drive@eneco.comCustomer service: 9.00 17.00+32 (0)15 40 41 54Battelsesteenweg 455i2800 Mecheleneneco-emobility.com

L. J.

Naar: Eneco

11/12/2023

Jammer genoeg heb ik vandaag niemand gehoord. Dit sleept nu al enkele maanden aan, zonder accurate oplossing. Mag ik bij u aandringen om dit met spoed op te nemen a.u.b., mijn geduld raakt namelijk op! Daar waar mijn iPad tot voor enkele dagen aangaf dat alle data gesynchroniseerd was (het overzicht van de laadsessies werd weergegeven), geeft de app vandaag aan "Je hebt geen geregistreerd laadtoestel". Begrijpen wie begrijpen kan.

Eneco

Naar: L. J.

12/12/2023

Beste Mijnheer Janssens,Mijn collega heeft u gisteren volgende mail gestuurd:BesteIk merk dat er een defect is met de teller van de kabel wegens dat de laadsessies die doorkomen niet geregistreerd worden.U kan in bijlage een retourlabel vinden zodanig u de kabel kan opsturen naar ons en we deze kunnen nakijken. Hoe het dossier verder zal verlopen, kan u in de volgende stappen aandachtig nalezen.Volgend hierop zijn in de mail alle stappen beschreven die u dient te ondernemen.Aarzel zeker niet ons te contacteren bij verdere vragen.Marloes NicolaïCustomer Care ManagerE:marloes.nicolai@eneco.comM: +32 (0)468 15 08 18Together we charge for a green futureE:e-drive@eneco.comCustomer service: 9.00 17.00+32 (0)15 40 41 54Battelsesteenweg 455i2800 Mecheleneneco-emobility.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform