Terug

Laadpaal werkt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. T.

Naar: Luminus

30/06/2023

Beste,Op datum 27/06/2023 heeft mijn laadpaal een half uurtje gewerkt en is dan plots uitgevallen. Na meerdere meldingen van het probleem dat mijn laadpaal niet meer werkte, heb ik van jullie nog steeds geen oplossing gekregen. Jullie dienst bijstand/support functioneert niet.Ik heb dringend technische bijstand aan huis gevraagd, maar na 3 dagen nog steeds geen actie van jullie kant.Nochtans beweren jullie binnen de 48 u bijstand te verlenen. Een fabeltje dus.Via deze weg dien ik dan ook een ingebrekestelling in tegen jullie dienst Luminus e-Mobility Team.

Berichten (1)

Luminus

Naar: D. T.

25/07/2023

Beste meneer ThonnonNaar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u een antwoord.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusPS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform