Terug

Laadpaal Powerdale Home T2

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. L.

Naar: Luminus

22/01/2024

Beste,In mei 2023 heeft Luminus een slimme laadpaal geinstalleerd bij ons. Deze laat op papier toe om het verbruik uit te lezen via een smartphone. Echter werkt deze functie niet. Wij hebben Luminus hiervoor al meerdere keren gecontacteerd over een tijdsperiode van meerdere maanden, maar krijgen geen reactie.Vriendelijke Groeten,Ruben

Berichten (1)

Luminus

Naar: R. L.

23/01/2024

Beste klant,Hartelijk dank voor je vraag. Momenteel is het zeer druk bij onze klantendienst. We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk op alle verzoeken te reageren. Het is niet nodig om opnieuw contact met ons op te nemen.Weet dat uw tevredenheid onze hoogste prioriteit blijft, en we nemen stappen om deze situatie te verbeteren. Bedankt voor uw geduld.Je mag vanaf nu de referentie 92352 vermelden voor de opvolging van uw aanvraag. Bekijk ondertussende meestgestelde vragen.Vriendelijke groeten,Luminus e-Mobility Team www.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform