Beste,Op 29/10/2020 kocht ik een Mercedes EQC inclusief een laadpaal van het merk EVBox. Deze laadpaal is sinds mei 2021 defect, laadsessies worden zonder opgaaf van reden onderbroken zonder opnieuw te starten. Dit heeft als gevolg dat de wagen 's ochtends niet volledig is opgeladen voor mijn woon-werk verkeer.Direct na het vaststellen van het defect heb ik contact opgenomen met de installateur Zeborne (0830.720.272) en werd doorverwezen naar Engie. Na telefonisch contact met Engie heeft Engie op 10 juni 2021 de laadpaal aangepast naar 12 Ampères zonder effect. Op 29 juni 2021 ontving ik een e-mail van eMobility@engie.com met de mededeling dat er een ticket zou zijn aangemaakt bij hun leverancier maar dat er nog geen feedback was. Ze zouden dit blijven opvolgen.Op 8 augustus heb ik Engie via bovenvermeld mailadres laten weten dat het probleem nog altijd niet opgelost was en dat ik minder ging Telewerken en dus dringend een hulp nodig had. Ik ontving geen enkele reactie.Op 21 maart 2022 stuurde ik een tweede e-mail naar EMobility@engie.com, naar mijn Mercedes garage (0454.235.855) en naar ZeBorne met de vraag om het defect dringend te herstellen. Ik ontving wederom geen enkele reactie.Het probleem lijkt erger te worden, zo heb ik de laadpaal dit weekend minstens 8 keer moeten resetten om de wagen op te laden, dit is uiteraard 's nachts niet mogelijk waardoor ik tijdens de week nu vaak extern moet laden aan een supercharger aan een veel hoger tarief.Hopelijk lukt het langs deze weg om Mercedes te bewegen de laadpaal te herstellen of te vervangen.Mvg,Marcel Zandstra