Terug

laadpaal defect geleverd word niet hersteld.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Luminus

19/02/2024

ik bestelde een laadpaal voor het opladen van mijn elektrische wagen in het voorjaar van 2023. In juli 2023 werd deze geïnstalleerd maar niet geactiveerd wegens technisch mankement. Na tientallen telefoontjes is in september 2023 een technicus langs gekomen die vast stelde dat er waterschade was binnen in de laadpaal, en dat dit mijn fout was. De paal heeft echter nooit gewerkt. Intussen zijn we 7 maand verder en mail ik om de paar weken om hen hieraan te herinneren zonder vervolg.

Berichten (3)

Luminus

Naar: B. D.

23/02/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht van 19/02/2024. Eerst danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren.Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

B. D.

Naar: Luminus

13/03/2024

beste, ik heb nog geen passende oplossing mogen ontvangen. mvg,Bruno Declercq

Luminus

Naar: B. D.

13/03/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform