Beste ,Ik bestelde op 16/04/2020 via de Webshop OVS Garden een Loungeset van het merk Vinci ALORA complete LOUNGEHOEK alu WIT met polywood met koffietafel en kussens , Art code 61186, die geleverd werd op 12/06/2020 rond de middag.1ste klacht :In de late NM bij de montage bleek één van de metalen planken aan de zitting aan de zijkant los te staan omdat bij die plank de 2 laspunten ontbreken => hiervoor online klacht geopend op 12/06 17:44 met dossier nummer 2030522-01.Op 24/06/20 kreeg ik een mail met link naar klachtendossier waarin vermeld stond dat klacht afgehandeld zou zijn en dossier gesloten ? Dezelfde dag om 22:00 dossier terug geopend met melding van mijn verbolgenheid en de vraag óf dat deel van de lounge te vervangen , óf een technieker te sturen die de plank komt vastmaken met laspunten zoals zou moeten. Sindsdien nog steeds geen nieuws , noch enige vorm van contact gehad.2de klacht:Bij de lounge set hoort een koffietafel met een blad in Polywood na amper 24u na ontvangst blijken er zich plots blaasjes/putjes te vormen op verschillende plaatsen in de planken => hiervoor online klacht ingediend op 13/06 om 16:24 met dossiernummer 2030710-01Dossier in behandeling maar nog geen contact gehad met klantendienst enkel staat er in klachtendossier een melding Customer Care - Marleen P. 24/06/2020 11:27. Dank om deze klacht te willen registreren en voor jullie advies welke stappen verder te ondernemen.