Terug

Kwaliteitsproblemen loungeset en erbarmelijke klantendienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. A.

Naar: Overstock Garden

30/06/2020

Beste ,Ik bestelde op 16/04/2020 via de Webshop OVS Garden een Loungeset van het merk Vinci ALORA complete LOUNGEHOEK alu WIT met polywood met koffietafel en kussens , Art code 61186, die geleverd werd op 12/06/2020 rond de middag.1ste klacht :In de late NM bij de montage bleek één van de metalen planken aan de zitting aan de zijkant los te staan omdat bij die plank de 2 laspunten ontbreken => hiervoor online klacht geopend op 12/06 17:44 met dossier nummer 2030522-01.Op 24/06/20 kreeg ik een mail met link naar klachtendossier waarin vermeld stond dat klacht afgehandeld zou zijn en dossier gesloten ? Dezelfde dag om 22:00 dossier terug geopend met melding van mijn verbolgenheid en de vraag óf dat deel van de lounge te vervangen , óf een technieker te sturen die de plank komt vastmaken met laspunten zoals zou moeten. Sindsdien nog steeds geen nieuws , noch enige vorm van contact gehad.2de klacht:Bij de lounge set hoort een koffietafel met een blad in Polywood na amper 24u na ontvangst blijken er zich plots blaasjes/putjes te vormen op verschillende plaatsen in de planken => hiervoor online klacht ingediend op 13/06 om 16:24 met dossiernummer 2030710-01Dossier in behandeling maar nog geen contact gehad met klantendienst enkel staat er in klachtendossier een melding Customer Care - Marleen P. 24/06/2020 11:27. Dank om deze klacht te willen registreren en voor jullie advies welke stappen verder te ondernemen.

Berichten (3)

Overstock Garden

Naar: H. A.

13/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

H. A.

Naar: Overstock Garden

31/07/2020

Geachte Overstock Garden,Ik dank u voor uw feedback en de voorgestelde oplossing waarvoor ik reeds mijn akkoord gegeven heb op 13/07 via jullie website alsook het aantal planken heb doorgegeven die vervangen moeten worden. Daags nadien op 14/07 kreeg ik dan ook de bevestiging dat de 3 betrokken planken zouden klaargelegd worden in het magazijn en jullie me zouden contacteren wanneer een technieker zou kunnen langskomen om de Polywood planken te vervangen enerzijds , en de loszittende plank van zitting te lassen anderzijds.Wij zijn heden 31/07 maar heb echter nog geen nieuws gehad wanneer deze afspraak wordt ingepland. Kan u daar nu eindelijk concreet gevolg aan geven a.u.b. zodat mijn klacht daterende van 13/06 opgelost geraakt?Dank bij voorbaat.Hernando Acosta

Overstock Garden

Naar: H. A.

03/08/2020

Dag Meneer Acosta,Bedankt voor uw bericht. Omdat we eerst een waterdichte oplossing wilden vinden voor uw probleem, antwoorden we iets later dan gepland.De latjes zijn op dit moment niet op voorraad. Een vervanging zou betekenen dat u nog een hele tijd moet wachten op de reparatie. Daarom willen we voorstellen om meteen de koffietafel om te ruilen voor een perfect exemplaar. Zo bent u meteen geholpen en kunt u snel genieten van uw aankoop - zonder bijkomende wachttijd.Gaat u hiermee akkoord? Surf dan naar uw klantenaccount op onze website en bevestig dit voorstel. Dan doen we zo snel mogelijk het nodige.We wensen u alvast een mooie zomer toe!Het Overstock Garden-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform