Terug

kwaliteitsproblemen en ongelijke dikte, slechts 21 cm in plaats van 25 cm m

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. L.

Naar: EMMA Matelas

04/01/2021

Beste Allen, Beste Lara, De 2de Emma matras 2020 is ook niet in orde.Ik had gehoopt dat deze zich nog moest “zetten” maar helaas het probleem wordt zelfs erger en erger.In bijlage zend ik u een 20-tal foto’s van de geleverde matras.Het is voor mijn onbegrijpelijk dat deze door uw productie en kwaliteitscontrole komt!Op de foto’s kan je zien dat dit een regelrechte ramp is.Graag wens ik een goede matras te bekomen 25 cm dik en volledig egaal van dikte.Liefst ook niet opgerold geleverd maar vlak zodat jullie bij het vertrek op zicht kunnen controleren of de nieuwe matras binnen jullie productienormen valt.Ik stuur kopie van deze mail naar Testaankoop.Misschien moeten ze jullie slogan “beste matras” maar zo snel mogelijk herroepen.Ik ben dus niet tevreden van matras 2 van 2020 omwille van het dikteverschil en slechte kwaliteit.De kwaliteit van de Emma matras geleverd in 2019 was wel in orde.Hopelijk willen jullie dit rechtzetten.

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: I. L.

15/01/2021

Beste, Bedankt voor de foto's!   Het lijkt er inderdaad op dat er een productiefout is. Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze welgemeende excuses!   Wij willen je graag kosteloos een nieuw matras aanbieden. Het defecte matras kunnen we vervolgens na de levering op afspraak laten ophalen door ophaalbedrijf VOS Logistics. Hier zitten natuurlijk geen kosten aan verbonden.'¯   Ik hoor graag of je akkoord gaat met ons voorstel en of het nieuwe matras naar hetzelfde adres kan worden verstuurd.'¯ Ik kan ook geen bestelnummer vinden. Zou je me het bestelnummer kunnen doorgeven?   Met vriendelijke groet, Nazo van het Emma team s:www.emma-matras.nl 020-8081173 Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer u deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Do, 14 Jan om 1:47 PM , Klachtenbox schreef:External e-mail: Check sender/address before clicking links or opening attachments.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform