Terug

Kwaliteitsprobleem matras Boxspring Narvik

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. M.

Naar: LEEN BAKKER BELGIE

11/04/2023

Beste,Op 31-10-2021 plaatste ik online de bestelling met ordernummer 63453868, boxspring Narvik 140x200 met bijhorende matras.De matras begon al snel aan 1 kant door te zakken en uit te puilen en dit werd steeds erger. Op 13/02/2023 heb ik contact opgenomen met de klantendienst die me doorverwees naar een dichtsbijzijnde winkel in Hasselt. Deze heb ik diezelfde dag telefonisch gecontacteerd en foto's bezorgd. De winkel zou een klacht geopend hebben bij de fabrikant, maar die geeft na 2 maanden nog steeds geen reactie. De boxpsring en matras zijn nog beschikbaar op de website van LeenBakker, dus ze kunnen gerust een nieuwe matras leveren en het geschil met de fabrikant intern oplossen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform