Terug

kwaliteitsprobleem en trage reactie klantendienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

24/03/2021

Beste, wij bestelden een tafel met eiken tafelblad op basis van de tentoongestelde tafels in 2 verschillende winkels van overstock home. Echter, bij levering bleek het tafelblad een heel ander uitzicht en van minder goede kwaliteit te zijn dan de tafels in de winkels. We hebben op 9 maart 2021, de dag van levering, een dossier aangemaakt met de vraag voor een omruiling, maar hier werd traag op gereageerd, namelijk op 17 maart en nadien niet meer op mijn volgende vraag. Ook de telefonische klantendienst, die niet in de klachtendossiers kunnen kijken, bevestigen dat de reactiesnelheid een groot probleem is. Ondertussen willen we de tafel retourneren aangezien er geen oplossing op komst is. Ze staat hier ook erg in de weg. Nu blijkt er bij retourneren ook nog via hetzelfde dossier een datum vastgesteld te moeten worden zodat de tafel wordt opgehaald en wordt € 75 voor transportkosten aangerekend. We kunnen echter perfect zelf de tafel vervoeren naar het centraal magazijn in Antwerpen dus wensen die kost zeker niet te betalen. We hopen via deze weg op een snelle reactie met een concreet adres en openingstijden waarop we de tafel kunnen retourneren met een volledige terugbetaling tot gevolg. Alvast bedankt.

Berichten (3)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: J. D.

25/03/2021

Beste Joke,We bieden je onze oprechte excuses aan voor het ongemak.Indien je dit artikel wil retourneren , kunnen wij hiervoor een ophaling organiseren . Hiervoor worden 75 euro transportkosten in rekening gebracht zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden . Je kan dit artikel niet terugbrengen naar ons centraal magazijn, dat zich in een beveiligde zone bevindt .Indien je het artikel wenst terug te brengen , kan dit enkel naarOverstock:OVS Home nv, Brugsestraat 180 A2 8020 Oostkamp, vanaf maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur (niet tussen 12u en 13u).Met vriendelijke groeten, Customer CareOverstock Garden/Overstock Home/ExteriooT+32 (0)50 32 82 00A Legeweg 157D, 8020 Oostkamp

J. D.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

26/03/2021

BesteBedankt voor uw antwoord. Ik zal het toevoegen aan het online dossier en we brengen de tafel terug naar Oostkamp tijdens de openingsuren. Ik begrijp het goed dat we geen afspraak hiervoor moeten maken?Vriendelijke groetenJoke

Juntoo (Overstock Home)

Naar: J. D.

01/04/2021

Beste Joke,Je hoeft hiervoor geen afspraak te maken .Met vriendelijke groeten,ChristineCustomer Care


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform