Beste, wij bestelden een tafel met eiken tafelblad op basis van de tentoongestelde tafels in 2 verschillende winkels van overstock home. Echter, bij levering bleek het tafelblad een heel ander uitzicht en van minder goede kwaliteit te zijn dan de tafels in de winkels. We hebben op 9 maart 2021, de dag van levering, een dossier aangemaakt met de vraag voor een omruiling, maar hier werd traag op gereageerd, namelijk op 17 maart en nadien niet meer op mijn volgende vraag. Ook de telefonische klantendienst, die niet in de klachtendossiers kunnen kijken, bevestigen dat de reactiesnelheid een groot probleem is. Ondertussen willen we de tafel retourneren aangezien er geen oplossing op komst is. Ze staat hier ook erg in de weg. Nu blijkt er bij retourneren ook nog via hetzelfde dossier een datum vastgesteld te moeten worden zodat de tafel wordt opgehaald en wordt € 75 voor transportkosten aangerekend. We kunnen echter perfect zelf de tafel vervoeren naar het centraal magazijn in Antwerpen dus wensen die kost zeker niet te betalen. We hopen via deze weg op een snelle reactie met een concreet adres en openingstijden waarop we de tafel kunnen retourneren met een volledige terugbetaling tot gevolg. Alvast bedankt.