Terug

Kwaliteitsprobleem coating zonnebril

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

17/11/2017

Bij mijn zonnebril op sterkte ging plots net ná de garantieperiode van 2 jaar de volledige coating met één wreef met zachte brilpoetsdoek volledig eraf. Ik deed melding in de winkel, trok foto en maakte filmpje maar krijg telkens reactie dat ze NIETS kunnen doen.ik stuur je graag foto en filmpje door!

Berichten (2)

A. C.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

01/12/2017

Beste,bij nader inzien blijk ik foutieve informatie ontvangen te hebben van de winkel ivm de garantie waardoor mijn bril weldegelijk nog binnen de 2 jaar fabrieksgarantie valt.Kunt u me aub alsnog verder helpen? Mij als consument gewoon negeren en in de ivoren toren blijven zitten lijkt me niet de meest aangewezen communicatieve en marketing gerichte manier van werken?Groeten,Kürt

A. C.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

14/01/2018

Geachte Hans Zoon,Ondertussen zijn we terug een tijdje verder en merk op dat ik nog steeds geen feed-back ontvangen heb van u ! ?Denkt u dan werkelijk dat u op zo'n manier kunt handelen?Groeten,Kürt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform