Terug

Kwaliteitscontrole van mijn telenet-installatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. S.

Naar: Telenet

09/11/2018

Mijn Telenet-installatie werkt uitstekend. Telenet beweert dat mijn installatie interfereert met de geburen en heeft mijn modem afgesloten zonder hier enige toestemming voor te vragen. Zij eisen dat ik zelf actie onderneem en een nieuwe bekabeling leg. Ik heb geen technisch rapport ontvangen en zeg ok stuur maar een technieker, ik zal de factuur betalen als dit aanvaardbaar is. Infrax die het onderhoud doet van alles (zij beweren tot aan de deur) weigert enig initiatief te ondernemen om mij te helpen. Ik wil die installateur eventueel betalen maar zelfs dit helpt niet. Begrijpe wie begrijpe kan. Wat zijn mijn rechten in deze?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform