Terug

kwaliteit

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: LIDL BELGIUM

21/12/2025

Beste, Ik wil graag uw aandacht vestigen op een merkwaardig voorval. Voor het eerst heb ik een echte kerstboom gekocht voor Kerstmis. Het was bedoeld als een verrassing voor mijn gezin, omdat zij nog nooit een echte kerstboom hadden gezien. Toen we de boom uitpakten, merkte ik tot mijn verbazing dat de boom er vreemd uitzag. Toen ik hem van dichterbij bekeek, zag ik dat de takken van de boom willekeurig waren afgeknipt. Sommige waren langer gelaten en andere korter. Dit maakte me erg boos, want als ik een boom koop, verwacht ik dat ik deze in zijn natuurlijke staat krijg en niet verminkt, waardoor hij eigenlijk rijp is voor het afval. Omdat mijn gezin nog nooit een echte spar had gezien, wisten zij niet waarom ik zo gefrustreerd was. Ik schrijf u daarom omdat ik dacht dat u misschien een kerstboomtest voor consumenten zou kunnen doen, zodat zij weten waar ze op moeten letten bij de aankoop van een boom. Ik voeg foto's toe, zodat u zelf kunt zien waar ik het over heb. Met vriendelijke groet, János Betuker


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform