Terug

Kwaliteit zetel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

01/02/2024

Beste, Op 31/10/2021 (bestelling nummer 750136) heb ik een zetel bij jullie gekocht. Ik had tegelijkertijd ook producten gekocht bij Juntoo om de zetel te impregneren. Na verschillende malen de zetel te impregneren had ik contact opgenomen met Juntoo dat het niet lukte. Zij zijn de zetel die eerst geleverd was komen vervangen door een andere zetel (2201966-01). Omwille van problemen met de aannemer ben ik pas in mijn appartement kunnen trekken in september 2022. Ik ben niet zoveel thuis en zit dus zeker niet elke dag in de zetel maar toch zit deze volledig door. Tevens zie je hoogteverschillen in de kussens. Dit al minder dan een jaar na ingebruikname. Uiteindelijk heb ik op 28/11/2023 telefonisch contact opgenomen met Juntoo om de problemen te bespreken. Ik heb toen dezelfde dag foto's van de problemen doorgemaild. Ze hadden me beloofd dit snel te behandelen. Op 19/12/2023 heb ik een mail gestuurd of er al meer nieuws was en ik kreeg de melding dat men wachtte op feedback van de producent. Wij zijn ondertussen al 01/02/2024 en ik heb nog steeds niets vernomen. De zetel zit volledig door en de kwaliteit is dus ver beneden wat het zou moeten zijn. Helaas krijg ik van Juntoo geen hulp of respons op mijn berichten ivm deze problematiek. Foto's van de problematiek kan Juntoo terugvinden in mijn mail bezorgd aan heb op 28/11/2023

Berichten (1)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: S. G.

02/02/2024

----------------------------------------------Petra DD, 2 feb 2024 09:02 CETDag Mevrouw Ghislain,We hebben uw bericht goed ontvangen.Bij Juntoo besteden we veel aandacht aan kwaliteit, design, duurzaamheid én zitcomfort van alle onze sofa's. We vinden het dan zeer spijtig om te vernemen dat u niet hetzelfde gevoel ervaart bij uw sofa. Het is goed dat u dit heeft gemeld aan onze klantendienst. Bij het bekijken van de communicatie tussen u en onze klantendienst hebben we de foto's van uw sofa goed ontvangen, waarvoor dank. Daarop werd dit voorgelegd aan de producent waarvan we helaas nog geen nieuws hebben mogen ontvangen. We volgen dit verder intern op zodat u binnen een redelijke termijn kan geholpen worden.Alvast bedankt voor uw begrip en geduld.----------------------------------------------Klachtenbox, 1 feb 2024 19:58 CET ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[W5205Y-PVJJX] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[W5205Y-PVJJX]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform