Klacht
J. G.
Naar: Carrefour Belgium
Beste, ik koop al jaren de Melkerijboter van Carrefour Classic (ongezouten). Wat me de laatste maanden opvalt is buiten een prijsverhoging een 'verlaging van de kwaliteit'. Wanneer ik de boter enkel opwarm in de pan begint ze al in het rond te spatten als gevolg van de hoeveelheid water die er aan uw boter werd toegevoegd.Zulke praktijken getuigen van weinig respect naar uw klanten toe en wanneer de kwaliteit niet opnieuw verbetert zal ik genoodzaakt zijn een kwalitateitsvollere boter bij de concurrentie te zoeken. Met vriendelijke groet,Jules Gerards, een trouwe maar niet echt tevreden klant
Berichten (5)
Carrefour Belgium
Naar: J. G.
- Typ uw reactie boven deze regel - ----------------------------------------------Isabel G., 26 jan. 2023 20:01 CETBeste klant,Wij hebben uw klacht betreffende één van onze producten goed ontvangen en betreuren uw ontevredenheid.Graag onderzoeken wij verder uw klacht. Om u persoonlijk en discreet te kunnen antwoorden informeren wij u graag dat u ons altijd rechtstreeks kunt aanschrijven via de welkompagina op onze website carrefour.be waar u alle contactlinks voor onze verschillende diensten onderaan het blad vindt.Voor dit dossier vragen wij vriendelijk of u ons per kerende uw mailadres wil doorgeven zodat wij rechtstreeks kunnen contacteren.Tegelijk zouden wij graag bijkomende informatie verkrijgen over het product dat u opgeeft zodat wij uw klacht kunnen laten onderzoeken door onze kwaliteitsafdeling.Zou u ons de volgende elementen kunnen verstrekken:streepjescodelotnummervervaldatumvan de verpakking die u op die u gebruikte op het moment van de vaststellingen?Alvast bedankt voor uw medewerking,IsabelKlantendienst Carrefour Belgium Je aanvraag â„–1305810 Onderwerp QS Kwaliteit van een melkerijboter - (CPTBE01709271-34) Beschrijving Beste klant,Wij hebben uw klacht betreffende één van onze producten goed ontvangen en betreuren uw ontevredenheid.Graag onderzoeken wij verder uw klacht. Om u persoonlijk en discreet te kunnen antwoorden informeren wij u graag dat u ons altijd rechtstreeks kunt aanschrijven via de welkompagina op onze website carrefour.be waar u alle contactlinks voor onze verschillende diensten onderaan het blad vindt.Voor dit dossier vragen wij vriendelijk of u ons per kerende uw mailadres wil doorgeven zodat wij rechtstreeks kunnen contacteren.Tegelijk zouden wij graag bijkomende informatie verkrijgen over het product dat u opgeeft zodat wij uw klacht kunnen laten onderzoeken door onze kwaliteitsafdeling.Zou u ons de volgende elementen kunnen verstrekken:streepjescodelotnummervervaldatumvan de verpakking die u op die u gebruikte op het moment van de vaststellingen?Alvast bedankt voor uw medewerking,IsabelKlantendienst Carrefour Belgium Nog vragen?Bel gratis onze Klantendienstvan maandag tot vrijdag van 8.45 tot 20 uur en elke zaterdag van 9 tot 19 uur 0800 9 10 11--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Carrefour.[W3YGO3-7X26Y]
J. G.
Naar: Carrefour Belgium
Mevrouw,in antwoord op uw vraag om bijkomende inlichtingen stuur ik u volgende gegevens:Lotnummer: 7L221201Vervaldatum: 28/02/2023Streepjescode: als bijlageMet vriendelijke groet,Jules Gerards
Carrefour Belgium
Naar: J. G.
- Typ uw reactie boven deze regel - ----------------------------------------------Isabel G., 7 feb. 2023 13:52 CETBeste mijnheer Gerards,Dank voor de bijkomende informatie die ons leverde.Uw opmerkingen zijn overgemaakt aan onze kwaliteitsdienst.Aarzel niet ons terug te contacteren als u een suggestie of vraag mocht hebben.Steeds tot uw dienst.IsabelKlantendienstCarrefour Belgium----------------------------------------------Isabel G., 26 jan. 2023 20:01 CETBeste klant,Wij hebben uw klacht betreffende één van onze producten goed ontvangen en betreuren uw ontevredenheid.Graag onderzoeken wij verder uw klacht. Om u persoonlijk en discreet te kunnen antwoorden informeren wij u graag dat u ons altijd rechtstreeks kunt aanschrijven via de welkompagina op onze website carrefour.be waar u alle contactlinks voor onze verschillende diensten onderaan het blad vindt.Voor dit dossier vragen wij vriendelijk of u ons per kerende uw mailadres wil doorgeven zodat wij rechtstreeks kunnen contacteren.Tegelijk zouden wij graag bijkomende informatie verkrijgen over het product dat u opgeeft zodat wij uw klacht kunnen laten onderzoeken door onze kwaliteitsafdeling.Zou u ons de volgende elementen kunnen verstrekken:streepjescodelotnummervervaldatumvan de verpakking die u op die u gebruikte op het moment van de vaststellingen?Alvast bedankt voor uw medewerking,IsabelKlantendienst Carrefour Belgium Je aanvraag â„–1305810 Onderwerp QS Kwaliteit van een melkerijboter - (CPTBE01709271-34) Beschrijving Beste klant,Wij hebben uw klacht betreffende één van onze producten goed ontvangen en betreuren uw ontevredenheid.Graag onderzoeken wij verder uw klacht. Om u persoonlijk en discreet te kunnen antwoorden informeren wij u graag dat u ons altijd rechtstreeks kunt aanschrijven via de welkompagina op onze website carrefour.be waar u alle contactlinks voor onze verschillende diensten onderaan het blad vindt.Voor dit dossier vragen wij vriendelijk of u ons per kerende uw mailadres wil doorgeven zodat wij rechtstreeks kunnen contacteren.Tegelijk zouden wij graag bijkomende informatie verkrijgen over het product dat u opgeeft zodat wij uw klacht kunnen laten onderzoeken door onze kwaliteitsafdeling.Zou u ons de volgende elementen kunnen verstrekken:streepjescodelotnummervervaldatumvan de verpakking die u op die u gebruikte op het moment van de vaststellingen?Alvast bedankt voor uw medewerking,IsabelKlantendienst Carrefour Belgium Nog vragen?Bel gratis onze Klantendienstvan maandag tot vrijdag van 8.45 tot 20 uur en elke zaterdag van 9 tot 19 uur 0800 9 10 11--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Carrefour.[W3YGO3-7X26Y]
Carrefour Belgium
Naar: J. G.
- Typ uw reactie boven deze regel - ----------------------------------------------Isabel G., 15 feb. 2023 11:44 CETBeste klant,Het spijt ons dat u een slechte ervaring had met Carrefour melkerijboter (streepjescode 5400101213999). Met de productreferenties die u ons doorgaf, hebben wij onmiddellijk met de productie de kwaliteitsparameters voor dit lot kunnen natrekken.Wij verzekeren u dat er tijdens het productieproces geen water aan het product wordt toegevoegd. Voor deze productcategorie beantwoordt de boter aan strikte specificaties die met name betrekking hebben op het vet- en watergehalte van de boter. De toegepaste percentages zijn als volgt: een vetgehalte van ten minste 82% en een watergehalte van ten hoogste 16% met een streefcijfer van 15,7%.De grondstoffen worden pas vrijgegeven na onderzoek van de analysecertificaten of, bij gebrek daaraan, na analyse van het watergehalte van de bulkaanvoer.Ook onze eindproducten worden dagelijks geanalyseerd (één product van elk recept). De resultaten voor de productie van het lot waar u naar verwijst, waren in overeenstemming met de geldende specificaties.Wij verzekeren u dat wij onze producten van dichtbij opvolgen en controleren voordat ze op de markt geplaatst worden zodat wij onze klanten altijd een optimale kwaliteit kunnen verzekeren.Steeds tot uw dienst.IsabelKlantendienstCarrefour Belgium----------------------------------------------Isabel G., 7 feb. 2023 13:52 CETBeste mijnheer Gerards,Dank voor de bijkomende informatie die ons leverde.Uw opmerkingen zijn overgemaakt aan onze kwaliteitsdienst.Aarzel niet ons terug te contacteren als u een suggestie of vraag mocht hebben.Steeds tot uw dienst.IsabelKlantendienstCarrefour Belgium----------------------------------------------Isabel G., 26 jan. 2023 20:01 CETBeste klant,Wij hebben uw klacht betreffende één van onze producten goed ontvangen en betreuren uw ontevredenheid.Graag onderzoeken wij verder uw klacht. Om u persoonlijk en discreet te kunnen antwoorden informeren wij u graag dat u ons altijd rechtstreeks kunt aanschrijven via de welkompagina op onze website carrefour.be waar u alle contactlinks voor onze verschillende diensten onderaan het blad vindt.Voor dit dossier vragen wij vriendelijk of u ons per kerende uw mailadres wil doorgeven zodat wij rechtstreeks kunnen contacteren.Tegelijk zouden wij graag bijkomende informatie verkrijgen over het product dat u opgeeft zodat wij uw klacht kunnen laten onderzoeken door onze kwaliteitsafdeling.Zou u ons de volgende elementen kunnen verstrekken:streepjescodelotnummervervaldatumvan de verpakking die u op die u gebruikte op het moment van de vaststellingen?Alvast bedankt voor uw medewerking,IsabelKlantendienst Carrefour Belgium Je aanvraag â„–1305810 Onderwerp QS 26031 - Kwaliteit van een melkerijboter - (CPTBE01709271-34) Beschrijving Beste klant,Wij hebben uw klacht betreffende één van onze producten goed ontvangen en betreuren uw ontevredenheid.Graag onderzoeken wij verder uw klacht. Om u persoonlijk en discreet te kunnen antwoorden informeren wij u graag dat u ons altijd rechtstreeks kunt aanschrijven via de welkompagina op onze website carrefour.be waar u alle contactlinks voor onze verschillende diensten onderaan het blad vindt.Voor dit dossier vragen wij vriendelijk of u ons per kerende uw mailadres wil doorgeven zodat wij rechtstreeks kunnen contacteren.Tegelijk zouden wij graag bijkomende informatie verkrijgen over het product dat u opgeeft zodat wij uw klacht kunnen laten onderzoeken door onze kwaliteitsafdeling.Zou u ons de volgende elementen kunnen verstrekken:streepjescodelotnummervervaldatumvan de verpakking die u op die u gebruikte op het moment van de vaststellingen?Alvast bedankt voor uw medewerking,IsabelKlantendienst Carrefour Belgium Nog vragen?Bel gratis onze Klantendienstvan maandag tot vrijdag van 8.45 tot 20 uur en elke zaterdag van 9 tot 19 uur 0800 9 10 11--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Carrefour.[W3YGO3-7X26Y]
J. G.
Naar: Carrefour Belgium
Geachte mevrouw, dank voor uw antwoord. Als de boter werkelijk aan alle strikte specificaties voldoet dan vraag ik me nog steeds of waarom de boter vroeger tijdens het smelten niet spatte en nu wel (en niet een beetje, maar flink zodat ik na het bakken alles in de buurt moet opkuisen. Het gaat trouwens niet om 1 pakje boter ik heb het spatten al enkele maanden ondervonden.Ik zal dus genoodzaakt zijn om een boter van een ander merk te zoeken die hopelijk niet spat.Met vriendelijke groet,JG
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten