Wij hebben op 6 juli 2022 laminaat en plinten gekocht. Nu onze verbouwingen op zijn einde lopen, hebben wij de laminaat kunnen leggen. Tijdens de plaatsing zijn wij tot de constatatie gekomen dat de kwaliteit van enkele pakken laminaat te wensen over laat. Bij sommige platen is er geen naadloze aansluiting en is er een opkant van 1mm tussen de ene en de andere plaat (ongeacht welke plaat je hiermee combineert). Vervolgens zijn er platen die niet de volledige grijs eiken afwerking hebben waardoor je een MDF naad ziet tussen 2 ingeklikte platen. Vervolgens was er bij levering ook 1 pak beschadigd, de zijkanten van de platen zijn kapot waardoor deze niet meer ingeklikt kunnen worden. Gelukkig hebben we deze deels kunnen recupereren in het snijwerk. In totaliteit spreken we toch over een 4-tal pakken (los van de tijd die wij verloren zijn om uit te zoeken welke goede en slechte platen waren).Hierdoor hebben wij moeten beslissen om onze kleinste kamer niet te lamineren omdat wij niet meer toekwamen (deze kamer heeft ondertussen een andere vloerbedekking).Ik heb jullie reeds zelf gecontacteerd maar de uitleg waar jullie mee kwamen dat ik dit bij ontvangst had moeten opmerken, is helemaal niet haalbaar. De problemen die er met jullie laminaat zijn, kan je pas zien wanneer je deze effectief begint te leggen en niet bij levering. Graag verneem ik hoe wij dit kunnen oplossen. U kan mij bereiken op het nummer 0493/20 94 14.