Beste, Op 11/10/2020 bestelde ik bij YGO een nieuwe eettafel die normaal eind oktober ging geleverd worden in hun magazijn. Half november heb ik dan zelf maar eens geïnformeerd waar ze bleef en uiteindelijk begin december tafel kunnen afhalen (camionette van vriend geleend). Op zich stoort mij het niet dat het later is, maar wel dat er geen communicatie was over latere levering, maar het ergste is dan dat de tafel en vooral de tafelpoten beschadigd waren. Roestplekken, krassen, ... Direct foto's genomen, contact opgenomen (ook hier op zich vlot geholpen). Ik mocht de tafel zelfs monteren, want ze werd volledig vervangen en dan kon ik er toch al gebruik van maken. Ik was ondertussen ook in YGO zelf geweest en was daar de tafel gaan bekijken en ook die had schade aan de poten. Dus ik bel en vraag om zeker mijn tafelpoten na te kijken als ze opnieuw binnenkomt. De dame aan de receptie zei dat ze dit ging vermelden en wel in orde zou komen. Vorige week mijn nieuwe tafel kunnen gaan ophalen (wederom camionette moeten gaan bedelen bij die vriend) Ik krijg de tafel met poten en zie dat de doos NIET is opengemaakt en dus niet is gecontroleerd. Ik open direct de doos en wederom beschadigde poten. De dame van het magazijn zegt dat ze foto's gaan nemen en doorsturen want het is wel een grote schande. nieuwe tafel dan toch maar daar gelaten, anders moest ik nog eens monteren en terugrijden en eigenlijk wou ik ze niet meer. 3 tafels gezien --> 3 tafels beschadigd. Maandag gingen ze me opbellen. Maandag geen telefoon, dinsdag zelf gebeld en de verantwoordelijke zou me woensdag bellen. Woensdag dan zelf gebeld rond 15u, want nog niemand gehoord en de verantwoordelijke moest nog informeren en ging me terugbellen. Dit heeft hij uiteindelijk overgelaten aan de dame van de receptie? (beetje laf niet waar?). Ik kreeg een standaard uitleg van Ja, de tafel verkoopt veel, en komt slechts weinig terug, het zou aan het lot liggen. Ze kunnen nu niets doen, want leverancier is in verlof. Kom anders voor de feestdagen de nieuwe tafel even halen, dan heb je toch een tafel. (mijn oude was al weg). Ik mocht dan wel de camionette van het bedrijf lenen. Kom ik daar aan staat mijn EERSTE tafel terug klaar. Dus niet de nieuwe die ik dan had achtergelaten. Daar konden ze niets aan doen, dus ik neem terug mijn eerste oude tafel mee en moet nu proberen om die poten terug in dezelfde gaten vast te maken (geen voorgeboorde gaten dus bouten gaan niet goed aanspannen). Dus nu kan ik binnenkort terug de tafel afbreken, terug camionette zoeken, terug naar daar rijden, terug de tafel monteren (in de hoop dat er geen beschadigingen zijn), en dan is er nog binnenkort ... wanneer is binnenkort. Dus samengevat:* Ik weet niets over mijn bestelling of mogelijke levertermijn.* Ik vind dat de verantwoordelijke ZELF contact had moeten opnemen en mijn probleem bespreken. Ik had eigenlijk een terugbetaling gevraagd, aangezien ik 3 beschadigde tafels gezien heb (roestplekken en krassen + verf weg). En ik wil de centen terug en geen bon, want ik heb ondertussen online al meerdere dergelijke reviews gelezen. Ik wil of een volledige terugbetaling zodat ik ergens anders kan gaan zien naar een tafel of ik wil deze tafel ZONDER krassen en minsten een korting van 30% (niet in in waardebon)