Geachte mevrouw/heer,
Op 29/01/2024 bestelden wij, onder andere, een tablet voor waskommen in uw winkel te Oostakker en betaalden hiervoor het aankoopbedrag van €356,77.
Bij de plaatsing hiervan in juni, vertoonde het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek zijn de draaibewegingen van het polieren van de tablet duidelijk zichtbaar, net als dat er enkele krassen aanwezig zijn.
Op 5 juni hebben wij u een e-mail gestuurd met het verzoek het product onder garantie te laten herstellen of vervangen. U stelde toen voor om een nieuwe tablet op te sturen. Deze nieuwe tablet werd met dezelfde gebreken bij ons geleverd. Evenals de derde en de vierde tablet. Ondanks heel wat mailverkeer (laatste ticketnummer #1994501) is het probleem tot op heden niet opgelost.
In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoeken wij om vervanging van het product zonder kosten voor ons of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Zoals u wellicht begrijpt, hoort de tablet onlosmakelijk bij de wastafelonderkast. Dit mede door de specifieke vorm van de wastafelonderkast.
Als u blijft volharden in het feit dat de enige optie de tablet retour nemen is, dan eisen wij terugbetaling van de aankoopprijs van zowel de kast als de tablet.
Indien wij binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord hebben ontvangen, zullen wij niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om onze rechten te beschermen.
Met vriendelijke groeten,
Jonas Cornelis & Femke De Schryver
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
• Foto's van de verschillende tabletten zoals bij ons geleverd