Terug

Kwaliteit tablet wastafel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

F. D.

Naar: X²O

02/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 29/01/2024 bestelden wij, onder andere, een tablet voor waskommen in uw winkel te Oostakker en betaalden hiervoor het aankoopbedrag van €356,77. Bij de plaatsing hiervan in juni, vertoonde het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek zijn de draaibewegingen van het polieren van de tablet duidelijk zichtbaar, net als dat er enkele krassen aanwezig zijn. Op 5 juni hebben wij u een e-mail gestuurd met het verzoek het product onder garantie te laten herstellen of vervangen. U stelde toen voor om een nieuwe tablet op te sturen. Deze nieuwe tablet werd met dezelfde gebreken bij ons geleverd. Evenals de derde en de vierde tablet. Ondanks heel wat mailverkeer (laatste ticketnummer #1994501) is het probleem tot op heden niet opgelost. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoeken wij om vervanging van het product zonder kosten voor ons of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Zoals u wellicht begrijpt, hoort de tablet onlosmakelijk bij de wastafelonderkast. Dit mede door de specifieke vorm van de wastafelonderkast. Als u blijft volharden in het feit dat de enige optie de tablet retour nemen is, dan eisen wij terugbetaling van de aankoopprijs van zowel de kast als de tablet. Indien wij binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord hebben ontvangen, zullen wij niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om onze rechten te beschermen. Met vriendelijke groeten, Jonas Cornelis & Femke De Schryver Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Foto's van de verschillende tabletten zoals bij ons geleverd

Berichten (1)

X²O

Naar: F. D.

07/10/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - X2O Badkamers Service (X²O) 7 okt 2024 13:23 CEST Beste, We hebben de klacht met referentie @@REF_ID@1034b0f52b2043c7e6@REF_ID@@, goed ontvangen. Spijtig om te horen dat deze klant problemen ondervindt met één van onze producten, we gaan kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen voor haar. Op basis van de bijgeleverde foto’s, stellen we vast dat het Solid Surface tablet bepaalde cirkelvormige sporen vertoond, onder een bepaalde hoek en met daglicht er op. We hebben dit even nagevraagd bij onze fabrikant en een specialist ter zake, bij dergelijk materiaal is dit een gekend fenomeen, wat binnen de normen valt van dergelijk materiaal. De standaard hiervan wordt bekeken loodrecht op het materiaal en met kunstlicht, ziet men hier géén afwijkingen valt dit binnen de tolerantie. Het oppervlak kan verbeterd worden door het opschuren van het materiaal. We zullen de klant als service een voorstel doen om een dergelijke interventie kosteloos in te plannen. Heb je verder nog vragen of kunnen we je nog met iets helpen? Laat het ons zeker weten. Met vriendelijke groet, Marc Tl Expert-team X2O Badkamers Service Het X²O Team Klachten 3 okt 2024 00:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dit e-mailbericht is een service van X²O. Mogelijk gemaakt door Zendesk [41XG6J-WRD2Y]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform