Terug

Kwaliteit product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Whirlpool

14/10/2020

Beste, ik bestelde bij coolblue een wasmachine van het merk Whirlpool. De machine is nog geen jaar oud en dit is de 2de keer dat een mechanieker moet komen voor hetzelfde probleem. (NTCsensor) Dus het derde onderdeel dat kapot is. Afspraken worden niet nageleefd, je blijft thuis zoals vandaag 14/10 en krijg je doodleuk een bericht dat ze veranderen naar vrijdag 16/10.Coolblue is goed, Whirlpool zou niets meer mogen verkopen.

Berichten (1)

Whirlpool

Naar: S. B.

20/10/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform