Terug

Kwaliteit niet zoals op de advertentie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. T.

Naar: AIRBNB Belgium

12/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 7/06- 14/06 heb ik bij u een verblijf geboekt met boekingsnummer HMDABMTNBS. Hiervoor betaalde ik 1418,90euro. Mijn verblijf vertoonde echter gebreken en voldeed niet aan de kwaliteit die ik redelijkerwijze mocht verwachten. Het gaat meer bepaald om: 1. De douche werd niet grondig gepoetst. 2. De tuin bleek helemaal niet de “zen” uitstraling te hebben van op de foto’s. Zeer rommelig en vuils. 3. De oven en kookplaat waren dusdanig vies dat hier onmogelijk gekookt kon worden. 4. De kasten in de keuken hangen niet meer vast, je diende steeds iets anders omhoog of omlaag te doen om een deur te kunnen openen. 5. De vaatwasser hing uit elkaar. Toen we dit probleem melde aan de hand van foto’s kwam er geen oplossing, de host had begrip voor ons vertrek. Hij kwam dan ook zeer snel terug naar de woning dat wij konden vertrekken. Er ontstond op dat moment geen discussie, de host ging de nodige zaken voor ons regelen zodat wij het volledige saldo terug kregen. Na veel telefoontjes wilde hij enkel 10% terug geven aangezien er geannuleerd werd. Hiermee zijn we niet akkoord. Hierdoor hebben we een nieuwe verblijf moeten boeken. Hiervoor eisen we een schade vergoeding. Dit betekent dat ik een bedrag heb betaald voor een kwaliteit die ik niet gekregen heb. Ik vraag u daarom om binnen de 5 dagen het bedrag van 1418,90 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bewijs gebreken • Kopie betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform