Terug

kwadro zottegem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. A.

Naar: KWADRO

20/10/2020

deden beroep op kwadro naar aanleiding poging diefstal woning, beschadiging deur/schuifraam 2 en venster. Dit bedrijf doet niets buiten voorschot incasseren, blijft afwezig bij expertise, geeft twee x verkeerd advies, beantwoord geen mails drie vraagstellingen herstelbaarheid na te kijken, technieker zet projekt on hold, zaakvoerder plaatst dit éénzijdig in produktie, heb mail verstuurd 0405 voorschot terug te vorderen, tweede projekt op verhuurde woning, info opgevraagd sinds januari nopens herbruikbaarheid rolluiken, geen info ontvangen, zaakvoerder ging langskomen eind juni ik wacht nog steeds, is blijkbaar niet de eerste maal dat jullie klachten over kwadro binnenkrijgen

Berichten (13)

KWADRO

Naar: J. A.

21/10/2020

Beste,De heer A. deed een bestelling van een nieuwe deur in een verkoopsovereenkomst (bijlage getekende offerte).De reden van deze bestelling staat los van de bestelling zelf.De klant heeft alles technische laten opmeten, heeft dit ondertekend (TO in bijlage) en heeft een voorschot betaald van de opgemaakte factuur (in bijlage). Dit kan niet zomaar gebeuren uit een misverstand.Het product staat in ons magazijn om te gaan plaatsen bij de klant.Dit zit intussen in onderhandeling tussen 2 partijen met de advocaat. Met vriendelijke groeten S.D.Zaakvoerder KwazO bvba09395 12 12KwadrO Zottegem- Gentse Steenweg 279/1 - 9620 ZottegemRegio Zottegem - Oosterzele - Sint Lievens Houtem- Herzele - ZwalmWebsite www.kwadro.beBTW: 0562 999183Facebook s:www.facebook.com/Kwadrobelgie

J. A.

Naar: KWADRO

21/10/2020

Beste, de bijlagen zijn niet te openen, buiten de eerste drie.

KWADRO

Naar: J. A.

21/10/2020

Ik zie geen antwoord van de klant ?Dit zit reeds bij de advocaat dus graag offline halen aub.De heer A. ondertekende een verkoopsovereenkomst, kreeg een factuur, betaalde die én tekende de technische opmeting voor de start van de productie van dit raam.Graag uw oordeel ook aub Met vriendelijke groeten S.D.Zaakvoerder KwazO bvba09395 12 12KwadrO Zottegeme@kwadro.be- Gentse Steenweg 279/1 - 9620 ZottegemRegio Zottegem - Oosterzele - Sint Lievens Houtem- Herzele - ZwalmWebsite www.kwadro.beBTW: 0562 999183Facebook s:www.facebook.com/Kwadrobelgie

J. A.

Naar: KWADRO

21/10/2020

beste antwoord volgt hoor, met stavingstukken komende van uw eigen aangestelden, raakt niet verstuurd

J. A.

Naar: KWADRO

22/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

J. A.

Naar: KWADRO

28/10/2020

offerte dewelke ik door de aangestelde van kwadro kreeg overhandigd december, aangezien herbruikbaarheid rolluik niet kon worden uitgemaakt vanop afstand, ging ter plaatse worden bekeken door technieker, offerte zonder rolluik met korting

J. A.

Naar: KWADRO

28/10/2020

aangestelde medewerker kwadro, bevestigt en koppelt terug wat voordien werd besproken, verloop evolutie dossier verzekeraar expertise volgen + on hold plaatsen, zaakvoerder respekteert dit engagement van zijn eigen aangestelde geenszins

J. A.

Naar: KWADRO

28/10/2020

ter illustratie, onbeantwoorde mails met verzoek de herstelbaarheid na te gaan......

J. A.

Naar: KWADRO

02/11/2020

Kwadro respekteert geenszins de engagementen van de eigen aangestelden, zie offerte met korting en zonder rolluik. Zie eveneens mail van de aangestelde technieker dewelke de zaak 'on hold' zet naar rato evolutie expertise.Bovenvermelde mails (in vorig bericht) zonder antwoord, telefonisch onbereikbaar.

J. A.

Naar: KWADRO

06/11/2020

Vriendelijke rappel, voor de verzekering (en deskundige) is het nuttig en vereist afsplitsing te kennen deur/plaatsing/rolluik. Immers enkel de deur is beschadigd en komt voor terugbetaling in aanmerking

J. A.

Naar: KWADRO

06/11/2020

Vriendelijk rappel, eveneens bijgaande mail bleef onbeantwoord. Bezorgt U thans het bewijs dat werd afgeweken van het principe 'on hold plaatsen' door uw aangestelde, dit gegeven werd U ook per aangetekend schrijven overgemaakt.

KWADRO

Naar: J. A.

07/11/2020

Beste,Uw keuze lag bij het vervangen van de deur en niet bij het herstellen.U ontving 2 offertes van ons. Eén met rolluik en één zonder rolluik.U ondertekende deze met rolluik.U betaalde het voorschot.U ondertekende de technische opmeting met akkoord voor productie.Graag spreken wij af voor een datum voor de plaatsing.Dank bij voorbaat. Met vriendelijke groeten S. D.Zaakvoerder KwazO bvbaKwadrO Zottegem- Gentse Steenweg 279/1 - 9620 ZottegemRegio Zottegem - Oosterzele - Sint Lievens Houtem- Herzele - ZwalmWebsite www.kwadro.beBTW: 0562 999183Facebook s:www.facebook.com/Kwadrobelgie

J. A.

Naar: KWADRO

07/11/2020

beste, er werd ook afgesproken het (her)gebruik van rolluik ter plaatse te bekijken, dhr van besien stelde voor het geheel te vervangen, dus ook het naastliggend schuifraam. Dit is niet haalbaar zou verzekering (waar U inderdaad geen uitstaans mee heeft) nooit mee akkoord gaan. Er werd besproken daarom on hold te plaatsen. Door hiervan éénzijdig af te wijken ontneemt U de mogelijk tot annulatie. In bijlage enkele foto's, ter herinnering U stuurde in mei bericht binnenkort het dossier op te nemen, in juni stelde U voor langs te komen. Nooit iemand gezien. Om welke reden zou de rolluikkast vb moeten worden uitgebroken, rolluik is volledig buiten het deurkader, en gemonteerd op omlijsting beton steunbalk woning. Rolluik funktionneert perfect cfr foto's hierbij. Ter documentatie paar foto's, paar vijsjes losmaken volstaat zelfs om het rolluik er uit te halen, deze rolluikkast vormt één geheel met het schuifraam, wil ook niet opgezadeld zitten met een rits andere problemen hoor. U ziet zelfs dat het koord over de beton steunbalk loopt en geenszins binnen het deurgeheel. Graag enige duiding waarom dit rolluik niet bruikbaar is of zou zijn. Als U een degelijke afwerking kan garanderen kunnen we gerust verder afhandelen, we hebben geen hond hier die U zal aanvallen en maw U kan gerust langskomen indien gewenst situatie ter plekke te bekijken en evt nodige uitleg te verstrekken


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform