Beste,Ik bestelde op 02/10/2020 een voordeelpak van Gillette XXL waar er Gratis EarPods van JBL Tune 120 TWS bij waren. Deze moest ik apart op een website bestellen van Free For One. Hiervan ontving ik een bevestiging en er werd mij verzekerd dat deze binnen 6 weken bezorgd zou worden. Vervolgens kreeg ik op 29/10/2020 een email waarin mij het nieuwer model aangeboden wordt, daar er door Coronacrisis veel vertraging was en ze nog steeds aan het wachten waren op mijn EarPods. Ze verzekeren dat ik op de hoogte zou gehouden worden van de levering. Ik werd echter nooit meer gecontacteerd doro hen en besloot zelf actie te ondernemen en een mail te sturen.Ik kreeg enkel nog een email van JBL op 18/11/2020 dat mijn email zo snel mogelijk behandeld zal worden. Hierna vernam ik nooit meer communicatie van Free For One. Ik eis echter mijn nieuwere versie van de Earpods te ontvangen of hier een schadevergoeding voor.Kunnen jullie mij verder helpen?Alvast bedankt hiervoor.Met vriendelijke groeten,Kelly Parein