Beste,
Vorige week bestelde ik bij de online drogist; waar ik al jaren een goede klant ben en waar ik voor een klein kapitaal aan producten en levensmiddelen besteld heb,vooral toen mijn vrouw nog leefde, onder andere 10 flesjes ginger ale à 2,69€ toen ik de bestelling opende bleken alle flesjes te plakken; een was gedeeltelijk leeg gelopen(blijkbaar hebben ze al eerder met dit euvel te kampen hehad want op 2 na waren alle kroonkurken afgeplakt. Toen ik dit meldde kreeg ik inplaats van excuses te horen dat daarvan een foto moest nemen om zogenaamd te bewijzen dat ik de waarheid sprak, ik hoef niets te bewijzen en zeker niet als er sprake van een bedrag van 2,69 € waarvoor ik me zelfs zou schamen als ik het als fooi zou geven aan iemand;allereerst had ik dat wat restte in dat flesje op om de smaak te beoordelen, dus had ik het flesje met water moeten vullen om dan een foto te nemen,dus een foto zou in dit geval helemaal niets bewijzen. Ik heb hen verzocht het bedrag van 2,69 € op mijn rekening terug te storten hetgeen Drogist.nl weigerde want ik had geen foto gemaakt.Dit is voor mij een principe kwestie, ik eis dan ook dat Drogist.nl zijn verantwoording neemt ;de schuld ligt bij hen door de gebrekkige verpakking en dat ze mij een compensatie voor het ongemak dat daardoor veroorzaakt is ;het wassen en afdrogen van alle flesjes en onmiddelijk het bedrag van 2,69 € terrugstort al dan niet met excuses voor dit kleingeestig gedrag want zo ga je niet om met een goede klant !