Terug

Kruideniersgeest

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Drogist.nl

09/11/2025

Beste, Vorige week bestelde ik bij de online drogist; waar ik al jaren een goede klant ben en waar ik voor een klein kapitaal aan producten en levensmiddelen besteld heb,vooral toen mijn vrouw nog leefde, onder andere 10 flesjes ginger ale à 2,69€ toen ik de bestelling opende bleken alle flesjes te plakken; een was gedeeltelijk leeg gelopen(blijkbaar hebben ze al eerder met dit euvel te kampen hehad want op 2 na waren alle kroonkurken afgeplakt. Toen ik dit meldde kreeg ik inplaats van excuses te horen dat daarvan een foto moest nemen om zogenaamd te bewijzen dat ik de waarheid sprak, ik hoef niets te bewijzen en zeker niet als er sprake van een bedrag van 2,69 € waarvoor ik me zelfs zou schamen als ik het als fooi zou geven aan iemand;allereerst had ik dat wat restte in dat flesje op om de smaak te beoordelen, dus had ik het flesje met water moeten vullen om dan een foto te nemen,dus een foto zou in dit geval helemaal niets bewijzen. Ik heb hen verzocht het bedrag van 2,69 € op mijn rekening terug te storten hetgeen Drogist.nl weigerde want ik had geen foto gemaakt.Dit is voor mij een principe kwestie, ik eis dan ook dat Drogist.nl zijn verantwoording neemt ;de schuld ligt bij hen door de gebrekkige verpakking en dat ze mij een compensatie voor het ongemak dat daardoor veroorzaakt is ;het wassen en afdrogen van alle flesjes en onmiddelijk het bedrag van 2,69 € terrugstort al dan niet met excuses voor dit kleingeestig gedrag want zo ga je niet om met een goede klant !

Berichten (4)

Drogist.nl

Naar: W. V.

09/11/2025

Beste klant, Bedankt voor uw e-mail. Wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij doen ons best om uw bericht zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Drogist.nl klantenservice@drogist.nl Cookweg 14 4462 HE Goes T 0031-113-253805 Openingstijden klantenservice: Maandag t/m vrijdag 10:00 - 17:30 uur s:www.drogist.nl Op 9 nov. 2025 om 10:30 heeft klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven: Kruideniersgeest

Drogist.nl

Naar: W. V.

10/11/2025

Goedemorgen,. Betreffende klant heeft een melding bij ons gemaakt omtrent een klacht. Wij vermelden op de website dat wij klachten in behandeling nemen aan de hand van een foto. De klant liet ons echter weten dat dit niet mogelijk was en besloot ons meerdere malen te beledigen. Het staat hem vrij overal klachten in te dienen maar meneer heeft in dit geval besloten om op een asociale manier te communiceren en heeft alles omtrent zijn klacht al weggegooid. Het houdt dan op helaas. Met vriendelijke groet, Zoë Drogist.nl klantenservice@drogist.nl Cookweg 14 4462 HE Goes T 0031-113-253805 Openingstijden klantenservice: Maandag t/m vrijdag 10:00 - 17:30 uur s:www.drogist.nl Op 9 nov. 2025 om 10:31 heeft klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven: Beste klant, Bedankt voor uw e-mail. Wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij doen ons best om uw bericht zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Op 9 nov. 2025 om 10:30 heeft klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven: Kruideniersgeest

W. V.

Naar: Drogist.nl

10/11/2025

Hallo, Nadat ik uitvoerig heb, uitgelegd wat er speelde en hoe onzinnig het maken van een foto daarvoor was blijven jullie er toch op hameren dat jullie alleen klachten in behandeling nemen aan de hand van een foto. De wet zegt dat jullie conform moeten leveren en dat is hier niet gebeurd,verder hoef ik volgens de wet niets te bewijzen maar jullie. Wat je als beledigingen beschouwd is niets anders als de waarheid dat blijkt nu wel weer uit deze reactie die blijk geeft kleinzieligheid en bekrompen mentaliteit en een ongekende minachting voor de klant, Drogist.nl is de koning en de klant de onderdaan die alles maar voor zoete koek moet nemen van Drogist.nl en dat alles voor een paar euro , Drogist.nl maakt zich ronduit belachelijk voor iedereen, eigenlijk moet ik gewoon medelijden met jullie hebben. Ik geef Drogist.nl nog een kans om dit brdrag eventueel met compensatie terug te storten want uit principe maak ik hier een halszaak van !

Drogist.nl

Naar: W. V.

10/11/2025

Beste klant, Bedankt voor uw e-mail. Wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij doen ons best om uw bericht zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Drogist.nl klantenservice@drogist.nl Cookweg 14 4462 HE Goes T 0031-113-253805 Openingstijden klantenservice: Maandag t/m vrijdag 10:00 - 17:30 uur s:www.drogist.nl Op 10 nov. 2025 om 09:45 heeft klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven: Nieuw bericht van WILLEM V


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform