Terug

Krijgen van factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. R.

Naar: KRUIDVAT

26/12/2023

Bij het binnengaan van het filiaal in de Smedenstraat te Brugge vroeg ik of het mogelijk was een factuur te krijgen, aangezien het een aankoop voor het werk was.Dit was natuurlijk mogelijk.Aan de kassa wordt bij het afrekenen gevraagd naar de klantenkaart. Ik heb die niet.Na het betalen vraag is naar de factuur. Dit is nu niet meer mogelijk, ik moet dit zelf online opvragen.Dit probeer ik net te doen, bovenaan de pagina staat dat dit enkel mogelijk is met een geregistreerde kaart.Bij het bellen naar de klantendienst wordt de eerste keer ingehaakt, en de 2de keer luidt het 'Helaas, ik kan u niet verder helpen. U heeft niet alleen een geregistreerde kaart nodig, maar die moet ook zijn ingescand samen met de aankoop van dewelke je factuur nodig hebt.'Dat ik zelf het werk moet doen, daar kan ik nog enigszins in volgen, maar als ik dat moet doen, word ik toch graag juist ingelicht, en liefst voor ik betaal.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform