Wij hebben op 2/07/2023 een bestelling geplaatst op de webshop van elektrolommelen en deze ook meteen volledig betaald. We hebben op 06/07/2023een mailtje gestuurd over onze bestelling omdat we gemerkt hadden dat deoven die we besteld hadden, nergens meer beschikbaar was en out of stockwas. Diezelfde dag hebben ze bevestigd dat deze nog leverbaar was. Op02/08/2023 hebben we de vraag gesteld voor een levertermijn door te geven,omdat dit intussen een maand later was waarop we feedback hebbengekregen onder voorbehoud in week 35. Op 5/09/2023 hebben wenogmaals contact opgenomen, aangezien week 35 voorbij was, met dezelfdevraag en op dezelfde dag alweer reactie dat het nog steeds in bestelling was.Na zelf rond te zoeken naar deze modellen, merkten we dat deze verouderdwaren en dus niet meer beschikbaar zijn. Hierdoor vermoeden we dat dezevia hun ook niet meer leverbaar kan zijn. Op 14/09/2023 hebben we eenaanvraag gedaan om deze bestelling te annuleren, hier kregen we geenreactie op. Reminder door ons gestuurd op 20/09/2023 waarop we als reactiekregen meteen voorstel om andere modellen te nemen. Dit is niet mogelijkaangezien onze andere toestellen al geleverd zijn (via andere verdelers) enwe in dezelfde lijn willen blijven. Dus dit hebben we ook zo meegedeeld datwe dit niet wensen, met nogmaals de vermelding voor annulatie. Natuurlijkgeen reactie meer. 27/09/2023 hebben we voor de laatste keer een mailtjegestuurd. We hebben deze verdeler beginnen opzoeken via de reviews ophet internet en maken ons hierbij wel zorgen. Wij zijn niet de enige die met ditverhaal zitten, en vele wachten nog steeds op de betaling/levering. Je kanook niets vinden over annuleringen in de overeenkomst waardoor ze vaakmoeilijk doen tov klanten (zo is dit te lezen in de reviews). Het is eigenlijkschandalig na zoveel slachtoffers te lezen, dat deze webshop nog steedsbestaat. Wij vrezen dat we op de gewone weg ons geld niet meer gaan terugzien, alsook de toestellen. Op 6/11/2023 wordt onze nieuwe keukengeïnstalleerd en hebben we de toestellen wel nodig voor plaatsing. Op 28/09 hebben we melding gedaan bij het FOD en ombudsdienst. 4/10 nogmaals gemailt als herinnering naar Elektro Lommelen en hun op de hoogte gebracht van de klacht. Hierop krijgen we zelfs geen automatisch antwoord.