Terug

Krijgen geld niet terug

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. B.

Naar: Elektro Lommelen

05/10/2023

Wij hebben op 2/07/2023 een bestelling geplaatst op de webshop van elektrolommelen en deze ook meteen volledig betaald. We hebben op 06/07/2023een mailtje gestuurd over onze bestelling omdat we gemerkt hadden dat deoven die we besteld hadden, nergens meer beschikbaar was en out of stockwas. Diezelfde dag hebben ze bevestigd dat deze nog leverbaar was. Op02/08/2023 hebben we de vraag gesteld voor een levertermijn door te geven,omdat dit intussen een maand later was waarop we feedback hebbengekregen onder voorbehoud in week 35. Op 5/09/2023 hebben wenogmaals contact opgenomen, aangezien week 35 voorbij was, met dezelfdevraag en op dezelfde dag alweer reactie dat het nog steeds in bestelling was.Na zelf rond te zoeken naar deze modellen, merkten we dat deze verouderdwaren en dus niet meer beschikbaar zijn. Hierdoor vermoeden we dat dezevia hun ook niet meer leverbaar kan zijn. Op 14/09/2023 hebben we eenaanvraag gedaan om deze bestelling te annuleren, hier kregen we geenreactie op. Reminder door ons gestuurd op 20/09/2023 waarop we als reactiekregen meteen voorstel om andere modellen te nemen. Dit is niet mogelijkaangezien onze andere toestellen al geleverd zijn (via andere verdelers) enwe in dezelfde lijn willen blijven. Dus dit hebben we ook zo meegedeeld datwe dit niet wensen, met nogmaals de vermelding voor annulatie. Natuurlijkgeen reactie meer. 27/09/2023 hebben we voor de laatste keer een mailtjegestuurd. We hebben deze verdeler beginnen opzoeken via de reviews ophet internet en maken ons hierbij wel zorgen. Wij zijn niet de enige die met ditverhaal zitten, en vele wachten nog steeds op de betaling/levering. Je kanook niets vinden over annuleringen in de overeenkomst waardoor ze vaakmoeilijk doen tov klanten (zo is dit te lezen in de reviews). Het is eigenlijkschandalig na zoveel slachtoffers te lezen, dat deze webshop nog steedsbestaat. Wij vrezen dat we op de gewone weg ons geld niet meer gaan terugzien, alsook de toestellen. Op 6/11/2023 wordt onze nieuwe keukengeïnstalleerd en hebben we de toestellen wel nodig voor plaatsing. Op 28/09 hebben we melding gedaan bij het FOD en ombudsdienst. 4/10 nogmaals gemailt als herinnering naar Elektro Lommelen en hun op de hoogte gebracht van de klacht. Hierop krijgen we zelfs geen automatisch antwoord.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: F. B.

05/10/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 707087971.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 707087971.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 707087971.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform