Beste,Op 19/02/22 bestelden wij voor 317,24 Euro aan laminaat bij Impermo om af te gaan halen op 26/02/22 in het magazijn te Best (NL). Aangekomen te Best op die zaterdag was onze bestelling nergens te bespeuren.Hierna hebben we contact opgenomen met de klantendienst, deze was dan zo vriendelijk om de goederen aan huis te leveren op dinsdag 08/02/2022. Ik neem een dagje verlof en wacht rustig af tot de vrachtwagen komt leveren. Natuurlijk allemaal voor niks. Geen telefoon, geen mailtje, geen vracht gezien.Hierna weer contact opgenomen met de klantendienst. Deze wouden de vracht weer op een andere datum laten leveren. Na dat te horen te hebben gekregen hebben we geprobeerd om de bestelling dan maar te annuleren en het bedrag teruggestort te krijgen. Impermo liet weten dat dit geen enkel probleem was, en dat het bedrag 15 werkdagen later op onze rekening zou staan.15 werkdagen later stond er natuurlijk geen bedrag van Impermo op onze rekening. Hierna maar weer contact opgenomen met de klantendienst. Deze reageren ondertussen al niet meer...