Terug

Krijgen geanulleerde bestelling niet terugbetaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. R.

Naar: Impermo

31/03/2022

Beste,Op 19/02/22 bestelden wij voor 317,24 Euro aan laminaat bij Impermo om af te gaan halen op 26/02/22 in het magazijn te Best (NL). Aangekomen te Best op die zaterdag was onze bestelling nergens te bespeuren.Hierna hebben we contact opgenomen met de klantendienst, deze was dan zo vriendelijk om de goederen aan huis te leveren op dinsdag 08/02/2022. Ik neem een dagje verlof en wacht rustig af tot de vrachtwagen komt leveren. Natuurlijk allemaal voor niks. Geen telefoon, geen mailtje, geen vracht gezien.Hierna weer contact opgenomen met de klantendienst. Deze wouden de vracht weer op een andere datum laten leveren. Na dat te horen te hebben gekregen hebben we geprobeerd om de bestelling dan maar te annuleren en het bedrag teruggestort te krijgen. Impermo liet weten dat dit geen enkel probleem was, en dat het bedrag 15 werkdagen later op onze rekening zou staan.15 werkdagen later stond er natuurlijk geen bedrag van Impermo op onze rekening. Hierna maar weer contact opgenomen met de klantendienst. Deze reageren ondertussen al niet meer...

Berichten (2)

Impermo

Naar: J. R.

31/03/2022

Beste Klachtenbox,Bedankt om contact met ons op te nemen, je vraag werd goed ontvangen.We gaan er zo spoedig mogelijk mee aan de slag.Je kan eventuele aanvullende opmerkingen toevoegen door te reageren op deze mail.We zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 9u tot 18u, op zaterdag van 9u tot 17u.Via de chat op onze website, Facebook Messenger en Whatsapp zijn we elke werkdag van 9u tot 21u bereikbaar, op zaterdag van 9u tot 17u.Met vriendelijke groetenTeam Klantendienst Impermo--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[WV4M6X-PX9X]

Impermo

Naar: J. R.

08/04/2022

----------------------------------------------Katrien, 8 apr. 2022 11:27 CESTBeste JoppeBedankt voor de feedback.De terugbetaling werd uitgevoerd op 1/4 en het geld zou inmiddels op uw rekening moeten staan.Ik wens je een fijne dag!Met vriendelijke groetenBien à vousKind regardsKatrienKlantendienst - Service clientèleImpermo Klantendienst - Service Clientèletel: +3211681026----------------------------------------------Klachtenbox, 31 mrt. 2022 18:56 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[WV4M6X-PX9X] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[WV4M6X-PX9X]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform