Terug

Krijg nog steeds voorschotfacturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: Luminus

01/11/2023

Geachte. Sinds 1 oktober 2023 ben ik overgestapt naar een andere leverancier. Deze heeft U dit via Fluvius laten weten. Blijkbaar is deze boodschap bij U aangekomen. Voor mijn gasverbruik heb ik een eindafrekening gekregen. Maar voor elektriciteit wacht ik nog steeds op deze afrekening. Meer U stuurt mij nog steeds voorschot-facturen. Ik heb 2 maal naar uw klantendienst gebeld en zonder te willen overdrijven de antwoorden daar getuigden niet meteen van deskundigheid. Ik wil dit wel verschonen daar ik weet dat het heden niet eenvoudig is om gedegen/gemotiveerd personeel te vinden. Maar ik zou langs deze weg vriendelijk maar met aandrang U willen vragen om mijn uitstap bij jullie af te werken. Ik denk dat het beter is om met positieve gevoelens uit elkaar te gaan. Wie weet kruisen onze wegen elkaar opnieuw.Met vriendelijke groeten.Stefaan Colson


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform