Terug

krijg mijn magazine in het frans

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Testaankoop

27/09/2019

Nadat ik mijn abonnement had opgezegd vanwege te duur, hebben jullie me gecontacteerd om het abonnement eventueel terug te brengen tot enkel het test aankopp magazine.Ik heb dit aanbod aanvaard, maar sindsdien ontvang ik het magazine in het frans!Ik heb enige weken geleden al geprobeerd een email te sturen, maar tot op heden heb ik hiervan geen gehoor gekregen en erger nog, ik heb vandaag mijn magazine opnieuw in het frans ontvangen.Als jullie de klantendienst zo toegankelijk en behulpzaam zouden maken zoals jullie van andere bedrijven verwachten, zou dit nochtans niet zo mogen zijn!Ik reken er dus op dat dit onmiddellijk wordt rechtgezet, of ik zal ook dit abonnement weer opzeggen!mvgBart

Berichten (3)

Testaankoop

Naar: B. V.

27/11/2019

Mijnheer,Je abonnement op Test Aankoop werd inderdaad niet correct ingeschreven.Naar aanleiding van u mail hierover, verzonden op 04 september, werd het abonnement gewijzigd naar het Nederlands.Mocht je hierover nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren via het contactformuliers:www.test-aankoop.be/Contact/Contact?contactType=admin of op het nummer 02/542.32.00Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.

B. V.

Naar: Testaankoop

13/12/2019

Beste,Nu dit na 2 maanden is beantwoord, begrijp ik ook waarom mijn gratis gids zo lang op zich laat wachten. Ondanks de bevestiging van 22 augustus (!) heb ik nog steeds niets ontvangen...mvgBartPS: een screenshot van de bevestigingsemail in bijlage.

Testaankoop

Naar: B. V.

16/12/2019

Beste,Hiermee bevestig ik je de ontvangst van je bestelling van je gratis gids: '˜100 oefeningen om lichaam en geest te ontspannen'.Je mag deze gids binnen een termijn van 5 weken bij je thuis verwachten en de bijdrage in de verzendkost (Eur1,95) zal je pas na de zending worden afgehouden.Bij nazicht merkte ik op dat we deze bestelling ontvingen een paar uurtjes na de heractivatie van je abonnement. Mogelijk is dit de reden waarom deze bestelling niet werd verwerkt. Ik ben zo vrij geweest om dit door te geven aan de hiervoor bevoegde dienst en laat dit nakijken.Ik hoop je hiermee van dienst te zijn geweest.Mocht je hierover nog vragen hebben, twijfel dan niet om ons hierover te contacteren op het nummer 02 542 32 00 of via de contactpaginas:www.test-aankoop.be/contacteer-ons?contactType=admin.Wij helpen je graag verder.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform