Terug

krijg mijn aankoopbedrag niet terug

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. G.

Naar: Elektro Lommelen

02/01/2023

heb op 25-11 een koelkast besteld, via de mail navraag gedaan over de waarschijnlijke levertijd omdat ik niks hoorde en deze bleek meer dan een maand! en kon langer zijn als ik pech had las ik in de mail. Ik heb toen via whatsapp gevraagd de order te cancelen (had al snel even een andere gekocht met levertijd 2 dagen) en werd vanaf toen niet netjes en vriendelijk meer behandeld. De medewerker van deze helemaal niet zo grote winkel schrijft erg onaardige en niet wettige dingen via de app en delete ze dan snel zodat het niet bewaard blijft. Hij vind het echt niet kunnen dat je netjes annuleert als een order te lang duurt en gaat vanaf dat moment klieren en traineren door je aankoopbedrag niet terug te betalen en ronduit onbeschoft te zijn. Bij navraag via mail of App hoor je steeds hoe druk het wel niet is en dat alles langer duurt en dat je ook maar niet zomaar moet willen annuleren want je weet toch dat levering wat langer kan duren(?), wat natuurlijk gewoon van hun probleem jouw probleem maken is en dat is duidelijk een teken dat je met een droevig bedrijf te maken hebt.Als je niet netjes met je klanten kan omgaan en goeie service wil leveren moet je gewoon wat anders gaan doen en ik snap ook niet dat dit bedrijf nog bestaat.Mijn order staat meer dan een maand later nog gewoon open in zijn systeem en ik hoor niks en men reageert ook nergens meer op dus ik ben bezig juridische hulp in België te zoeken.En dan hebben we het nog niet gehad over meneer zijn annuleringsvoorwaarden! Als zakelijke klant moet je dus 25% van het aankoopbedrag betalen als een soort boete als je annuleert. Dat staat ergens in zijn algemene voorwaarden die toch niemand leest als je denkt bij een net bedrijf online te bestellen? Dit kleine witgoedbedrijfje doet zich groot voor op het internet en kan alle bestellingen helemaal niet op tijd leveren (of wil helemaal niet leveren...) en probeert dan via de 25% boete alsnog wat geld te verdienen. Zijn dus gewoon oplichters.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: B. G.

02/01/2023

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiZjc0ZTVhYWUtM2MzMC00MTM4LTk0YTMtODgyYThjYTg5ZDI0IiwidGlja2V0X2lkIjoxNDQ1MDcyMSwiZXhwIjoxNjgwNDMyMDk4LjY5OTI0N30.hpZCSyuib8prmXRvqXjxijqwErE0U_lfBXMiLHUDcF0andticket_id=14450721andgid=15872]   [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV02 Jan 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14450721Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14450721Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be   [Onbekend -] ONBEKEND - 02 Jan 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van BAS GRAMSMA Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01681127-20].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01681127-20. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 316767e6-2e4f-4545-a210-e7f1d90b865d krijg mijn aankoopbedrag niet terug Naam van de klant BAS GRAMSMA Klantreferentie Factuurnummer: 259052 Beschijving van de klacht heb op 25-11 een koelkast besteld, via de mail navraag... Ticket reference: f74e5aae-3c30-4138-94a3-882a8ca89d24


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform