Anderhalf jaar geleden verhuisde ik van 1e naar 2e verdieping binnen hetzelfde appartementsgebouw. Ik diende de nodige overnamedocumenten in voor gascontract bij Luminus. Veel vijven en zessen, activatie van verkeerde meter omdat in dit oude gebouw nog 2 gastellers aanwezig zijn voor 1 appartement. Na anderhalf jaar heb ik nog steeds geen actief gascontract op de correcte meter omdat die zogezegd op een uitvallijst bij Fluvius zou staan. Meermaals bevraagd bij Fluvius, klopt niet. Ik heb dus anderhalf jaar nog niks betaald, kosten blijven zich opstapelen. Tientallen keer gebeld met klantendienstmedewerkers die zeggen dat het in orde komt maar loze beloften maken. Tientallen mails met overzicht van de nodige info. Verschillende klachtenformulieren, mails met overzicht van alle contactnames. Klachten en vragen met welke compensatie ik zal krijgen voor alle geleverde moeite, stress die ik hierrond heb gehad (want geloof mij, die was en is er nog altijd), belminuten of zeg maar -uren die ik hieraan gespendeerd heb,... Enige antwoord dat ik ooit van een onbeleefde medewerkster kreeg is dat een afbetaling wel mogelijk zou zijn. Ik wil hiervoor een compensatie. Ik zou graag eindelijk een gascontract krijgen. Een compensatie voor alle heisa het afgelopen anderhalf jaar. Luminus heeft geen idee wat dit met mensen doet, welke zorgen en stress dit met zich meebrengt voor alleenstaanden. Ik wens een tegemoetkoming in de achterstallige kosten. En eindelijk een deftig antwoord dat anders is dan 'We kunnen voorlopig niks doen, we zijn ermee bezig'. Ik heb het al enkele keren gezegd maar nu is de maat vol. Als dit niet snel wordt opgelost + gecompenseerd wordt, stap ik naar het gerecht. Ik zal het daarbij niet nalaten om in mijn omgeving de boodschap te verspreiden over de klantenservice van Luminus. Als het moet ga ik hiermee naar de media. Dit kan niet. Hoe dit bedrijf omgaat met mensen, consumenten terwijl ze miljoenen, miljarden verdienen is onmenselijk. Ik hoop dat hier iemand van Luminus op zal reageren en niet alleen dat maar dat mijn probleem EINDELIJK wordt bekeken en opgelost want met een standaardantwoord neem ik nu geen genoegen meer. Ik ben razend en ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben.