Terug

Krijg geld niet terug mits dat ik een annulatieverzekering heb!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: LAUWERS

22/06/2015

Geachte,Mijn naam is Mvr. Maria B en ik en mijn zus hadden een reis geboekt op 21 juni tot 26 juni 2015 zoals U kan zien in de bijlage.Door onverwachtse omstandigheden hebben wij op 21 juni 2015 deze reis moeten annuleren.Wij zijn 's morgens nog meegereden tot in Groot Bijgaarden toen ik plotseling een telefoon kreeg van mijn dochter dat ze moest binnen gaan in het moederhuis in Brasschaat om te bevallen doordat de navelstreng helemaal rond mijn kleinzoon zat en ze moest daarom ,3 weken te vroeg dan uitgerekend,dringend bevallen van de gyneocoloog voor de veiligheid van de baby.Ik heb dat ter plaatse bevestigd op 21 juni 2015 aan 3 chauffeurs en doordat ik een annulatieverzekering heb genomen, stelde ze mij gerust dat ik mijn geld van die reis wel zou terug krijgen maar ik moest nog wel naar Lauwers bellen.Diezefde dag 21 juni 2015 heb ik nog gebeld naar het noodgevalnummer en daar kreeg ik te horen dat ik naar Lauwers moest bellen en dat heb ik ook gedaan op 22 juni 2015.Ik heb ook naar de verzekering gebeld van mijn annulatieverzekering en daar kreeg ik te horen dat de verzekering dat niet dekt en ik mijn geld niet kan terug krijgen.Terug gebeld naar Firma Lauwers om te vragen dat we onze reis van Beieren Kastelen en Munchen niet konden verwisselen met dezelfde reis die ook nog is op 23 augustus 2015 tot 28 augustus 2015 want er zijn nog 4 kamers vrij in dat hotel.Ik kreeg te horen dat dat niet mogelijk is .Dus ben ik mijn geld kwijt.Nu moet ik wel zeggen dat ik al jaren klant ben bij Lauwers en altijd tevreden ben geweest .Maar nu in dit geval ben ik wel erg geschockt dat zoiets gebeurd.Mijn dochter die moest bevallen uit noodzaak heeft haar vader (mijne man) al verloren over 2 jaar (zoals je kan zien in bijlage) en nu zou ook haar moeder er niet kunnen bij zijn.Uit liefde voor mijn dochter en ook om haar te steunen en bij te staan vond ik het normaal dat ik de reis annuleerde zodat ik bij haar kon zijn als ouder.Ik vind het gewoon schandalig .Zelfs is er nog niet gesproken van een compensatie.Ik begrijp best dat de reis van mijn zuster ,die ook had geboekt ,niet terug word betaald maar in mijn geval had ik dat toch wel gehoopt.Met spijt moet ik zeggen dat ik dit toch ga melden bij testaankoop want ik vind dit niet kunnen !!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform