Terug

krijg geen verslag van onherstelbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. B.

Naar: DAIKIN EUROPE

16/12/2023

Beste,Na interventie van uw technieker werd vastgesteld dat onze warmtepomp stuk, is (slechts 5 jaar oud), maar dat ze wegens het ontbreken van wisselstukken, met name een buitenunit compatibel met de binnenunit, niet kan hersteld worden. Voor onze verzekering moet ik een verslag of attest van niet herstelbaar hebben om een tussenkomst te kunnen bekomen voor de installatie van een nieuwe warmtepomp. Wij hebben dit via mail aan u gevraagd en aan uw technieker, Johan Nuyts. Van u totaal geen antwoord, uw technieker wil pas zo'n attest opmaken als we bij hem een nieuwe installatie bestellen. Pure chantage dus. De factuur voor de interventie, werkuren en verplaatsingskosten heeft u intussen al wel opgestuurd. € 398,09 om vast te stellen dat de WP kapot is .

Berichten (1)

DAIKIN EUROPE

Naar: E. B.

08/01/2024

Beste,In dit dossier zou ik graag iemand berijken.Mvg,Daikin Team In overeenstemming met de AVG zullen Daikin Europe N.V. en/of haar dochterondernemingen (Daikin Airconditioning Belgium), in hun hoedanigheid van verwerkingsverantwoordelijken, de door u verstrekte persoonsgegevens verwerken om aan uw verzoek te voldoen. Hiertoe kunnen uw persoonsgegevens worden gedeeld met partners van Daikin Europe Group voor het beantwoorden van uw verzoek of het plannen van een interventie bij u, indien nodig.Houd er rekening mee dat u mogelijk een enqute (via e-mail) ontvangt om te weten of u tevreden bent over de manier waarop uw verzoek om hulp is afgehandeld.Raadpleeg voor meer informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens het gegevensbeschermingsbeleid van de Daikin Europe Group (beschikbaar op onze bedrijfswebsite).Conformment au RGPD, Daikin Europe N.V. et/ou ses filiales (Daikin Airconditioning Belgium), en sa/leur qualit de contrleurs, traiteront les donnes personnelles que vous avez fournies dans le but de rpondre votre demande. A cet effet, vos donnes personnelles pourront tre partages avec les partenaires du Groupe Daikin Europe pour rpondre votre demande ou programmer une intervention chez vous, le cas chant. Veuillez noter que vous pourriez recevoir un sondage (par e-mail) pour connatre votre satisfaction quant la manire dont votre demande dassistance a t traite.Pour toute information complmentaire concernant le traitement de vos donnes personnelles, veuillez consulter la politique de protection des donnes du groupe Daikin Europe (disponible sur notre site Internet institutionnel).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform