Terug

Krijg geen garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. R.

Naar: bol.com

20/11/2023

Beste, ik kocht op 17/3/2022 een gsm bij Bol.com. Begin augustus 2023 was de aan/uit-knop defect van het toestel. Na veel heen en weer berichten en mails en na tussenkomst van jullie mocht ik het toestel toch terugsturen via Bpost voor herstelling. Bij aankomst (in Nederland) was het scherm van de gsm echter ook stuk. Er is geen van beide partijen (Bol.com & Bpost) bereid om enige schadevergoeding te betalen, hoewel het toestel nog in garantie was. Bij Bol.com zegt de verkoper dat het mijn eigen schuld is, dat ik het toestel maar beter moest verpakken, maar het zat in zijn originele doos en nog eens in een stevige kartonnen doos errond... Met Bpost kan ik er niet over communiceren omdat de opdracht voor ophaling van Bol.com kwam. Dit sleept nu al meer dan 3 maanden aan, en ik ga er nog niets van kunnen recupereren als 't zo zit. Het toestel kon ik in België ook niet laten maken, want het is een serienummer van een geïmporteerde gsm (zwarte markt). Wat nu ?Mvg, Wim

Berichten (2)

bol.com

Naar: W. R.

21/11/2023

Beste Wim,Bedankt voor je bericht. We hebben je zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.

W. R.

Naar: bol.com

08/12/2023

Langs deze weg wil ik jullie bedanken voor wat jullie voor mij gedaan hebben : niks dus…Van Bpost moeten jullie met hen contact opnemen (zie mail), maar jullie willen dat niet doen. M.a.w. ik kan fluiten naar een vergoeding voor mijn gsm die nog in garantie is. Een klant minder voor jullie en heel slechte reclame die ik met plezier aan mijn vriendenkring zal meegeven… Goe bezig !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform