Beste, ik kocht op 17/3/2022 een gsm bij Bol.com. Begin augustus 2023 was de aan/uit-knop defect van het toestel. Na veel heen en weer berichten en mails en na tussenkomst van jullie mocht ik het toestel toch terugsturen via Bpost voor herstelling. Bij aankomst (in Nederland) was het scherm van de gsm echter ook stuk. Er is geen van beide partijen (Bol.com & Bpost) bereid om enige schadevergoeding te betalen, hoewel het toestel nog in garantie was. Bij Bol.com zegt de verkoper dat het mijn eigen schuld is, dat ik het toestel maar beter moest verpakken, maar het zat in zijn originele doos en nog eens in een stevige kartonnen doos errond... Met Bpost kan ik er niet over communiceren omdat de opdracht voor ophaling van Bol.com kwam. Dit sleept nu al meer dan 3 maanden aan, en ik ga er nog niets van kunnen recupereren als 't zo zit. Het toestel kon ik in België ook niet laten maken, want het is een serienummer van een geïmporteerde gsm (zwarte markt). Wat nu ?Mvg, Wim