Terug

Krijg geen factuur toegestuurd.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

T. B.

Naar: Ben Technics

05/06/2025

Hallo , Wij van frituur het zoutpotje in Zoutleeuw hebben al verschillende keren gebeld met je werkman . Die zelfs boos word omdat ik hem steeds blijf bellen , maar het enige wat ik wil is dat jullie het factuur doorsturen zodat ik bij de boekhouder in orde ben. Ik krijg geen nummer en hij blijft herhalen dat ik de nummer op de bon moet bellen maar die bestaat niet meer . Is dit nu zo moeilijk vind dit erg dat ik het langs deze weg moet doen maar er is blijkbaar geen andere oplossing .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform