Terug

Krijg geen betalings document

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. E.

Naar: RYANAIR

03/10/2022

Beste, Ik had tijdens maand august voor werk redenen met het bedrijf Ryanair Naar Roemenië en terug gevlogen.Sinds ik had geen bevestiging e-mail had ontvangen heb ik een e-mail naar hun klantendienst gestuurd met de vlucht datas en mijn persoonlijke data met de aanvraag om een betalings document te ontvangen welke ik nodig heb voor mijn boekhouding. Ondanks ik heb de aanvraag meermaals gestuurd word mijn aanvraag niet aanwaard door de vlucht maatschappij. Kunnen jullie mij hierbij helpen zodat ik een geldige betalings document voor beide vluchten kan ontvangen van Ryanair? Alvast bedankt Gülin Evens


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform