Terug

Krefel weigert bestelling te leveren of terug te betalen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. R.

Naar: KREFEL

23/12/2020

Ik bestelde op 02/12/2020 om 18.53u een PHILIPS Staafmixer ProMix HR2531/00 (Krëfel code 21005386)Maar blijkbaar heeft de website mijn bestelling niet aanvaardt.Maar mijn cadeaubon en geld hebben jullie uiteraard wel aanvaardt.Ik heb dezelfde avond nog gemaild om mijn geld of bestelling te krijgen, maar buiten een mail in het Frans en 1 keer de uitleg dat de boekhouding ermee bezig is, heb ik na meer dan 3 weken nog niets gekregen.Dit is ronduit schandalig!

Berichten (7)

KREFEL

Naar: D. R.

24/12/2020

Beste mijnheer,Bedankt voor uw mail en uw vertrouwen in Krëfel voor uw aankopen..Bij voorbaat onze excuses omdat de bestelling niet goed is doorgekomen.Teneinde u het bedrag terug te storten,dient u ons een betaalbewijs door te geven met het betaalde bedrag. We verontschuldigen ons voor dit ongemak.Ondanks deze annulering hopen we dat weu binnenkort mogen verwelkomen in een van onze Krëfel-winkels of in onzeE-shop.Met vriendelijke groeten,CarmenCustomer Happiness Teammember

D. R.

Naar: KREFEL

24/12/2020

Hallo,Ik heb het betaalbewijs en gebruikte cadeaubon in bijlage gestuurd.Ik heb met een cadeaubon van 25 euro betaald, en 2,95 euro via bancontact.Ik vind het wel heel frapant dat ik eerst meerdere mails en berichten op Facebook moet sturen, welke compleet genegeerd worden, om dan openbaar via Testaankoop op minder dan 1 dag respons te krijgen..Hoogachtend,Redant Dimitri

KREFEL

Naar: D. R.

28/12/2020

Beste mijnheer Bedankt voor uw mail.Eerst en vooral onze excuses omdat deterugbetaling nog niet werd uitgevoerd.Uiteraard hebben we de opdracht totterugbetaling reeds doorgegeven. Helaas moeten we u melden dat er momenteelvertraging is opgelopen bij de verwerking op onze boekhouddienst.Wij bevestigen u dat de terugbetalingzo snel mogelijk in orde zal worden gebracht.Met vriendelijke groeten,CarmenCustomer Happiness Teammember

D. R.

Naar: KREFEL

28/12/2020

Geachte,Dit duurt nu inmiddels al bijna een maand.Vindt u zelf niet dat dit schandalig lang duurt?Hoe krijg ik dan de cadeaubon terug aub?Mvg,Dimitri

D. R.

Naar: KREFEL

03/01/2021

We zijn een maand verder en nog steeds hebben jullie niets, maar dan ook niets gedaan.Dit is gewoonweg schandalig!Dit is gewoonweg diefstal van mijn centen.Ik hoop dat de mensen 2 keer nadenken vooraleer ze bij zo een oplichters kopen, daarom dat ik deze klacht openbaar laat, en overal zal delen.

D. R.

Naar: KREFEL

12/01/2021

Geachte,Tot op vandaag is er nog niets opgeschoten in deze zaak.Hoelang gaat dit circus nog duren?

KREFEL

Naar: D. R.

25/01/2021

Beste mijnheer,Bedankt voor uw mail.Alvast onze excuses dat u de mail inhet frans heeft moeten ontvangen.In de mail werd u gevraagd ons een bewijsjevan uw betaling te bezorgen zodanig wij dit met de boekhouding kunnen nagaan,alsook de nummer van uw voucher..Kan u ons deze informatie bezorgen zodanigwij dit kunnen nakijken en het mogelijke voor u kunnen doen.Alvast bedankt en onze excuses voorhet ongemak.Met vriendelijke groeten, Customer Happiness Teammember


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform