Terug

Krefel keukens verkoop en levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: KREFEL

12/08/2022

Beste, Wij bestelden in februari 2021 een keuken met apparaten bij Krefel keukens in Ninove. Na de orderbevestiging getekend te hebben in december 2021 en de keuken volledig betaald te be hebben, kregen wij het nieuws dat de keuken op 25/5/2022 volledig zou geleverd worden. op 18/05/22 kregen we echter te horen dat e vaatwasser en microgolf, door productieproblemen bij de leverancier, niet beschikbaar zouden zijn bij levering en enkele weken later zouden geleverd worden. Bij de levering van de keuken bleek echter dat de bestelde dampkap niet voorzien was van een filter voor regeneratie, zoals verplicht bij nieuwbouw. Wij hadden echter de consulente hiervan op de hoogte gebracht bij de bestelling. Op zich was dit ook geen probleem, we konden deze gewoon nog bijbestellen. Echter werden we door Krefel keukens hiervoor doorgestuurd naar de Krefel winkel, en werden we hierin niet meer bijgestaan door Krefel keukens. Na 4 weken mailverkeer en herhaaldelijk bellen heeft de krefel winkel uiteindelijk het juiste type kunnen bepalen en konden we overgaan naar de bestelling. Gezien deze moest bijbesteld worden met de keuken en hierbij een korting was toegekend van 30% op de apparaten vroegen wij in de winkel om deze korting ook te krijgen, dit was echter niet mogelijk. Omdat deze filter echt nodig is om te kunnen koken zijn we hier toch doorgegaan met de bestelling aan 10% korting.Op 22/07/22 werd de ontbrekende vaatwasser geleverd. De was echter niet passend voor onze keuken door een fout van de keukenarchitect. Na contact met kreffel hebben zij besloten deze te vervangen door een passend apparaat. Na ettelijke contacten om te vragen wanneer deze geleverd zou worden, kreeg ik op 1/08/22 de melding dat zij deze ontvangen hadden en deze zo snel mogelijk zou geleverd worden. Na een week krijg ik eindelijk telefoon voor het inplannen van de levering, blijkt dat deze pas op 31/08/22 geleverd kan worden en deze dus een volledige maand bij hun blijft staan voordat hij geleverd wordt.Van zodra de betaling van de keuken is gebeurd worden klanten aan hun lot overgelaten, ook als dit het gevolg is van fouten die door Krefel zelf zijn gemaakt.Wij zouden graag hebben dat de ontbrekende toestellen zo snel mogelijk geleverd worden en dat we ook 30% korting krijgen op de apparaten die de consulente vergat mee te bestellen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform