Klacht
E. S.
Naar: VINTED
Beste, gisteren wilde ik voor een eerste keer 2de handskledij verkopen via de app Vinted. Een koper reageerde en vroeg me om een link te volgen om de aankoop te bevestigen, te link kwam binnen via Vinted Support. Via de link vroeg men verschillende gegevens zoals kredietkaart informatie en enkele stappen te volgen zodat ik het geld op mijn rekening gestort zou krijgen. Het volledige process zou 10 min duren en dan zou de transactie kunnen afhandelen en zou het geld gestort kunnen worden op mijn rekening. Vrij snel na het process kreeg ik via worldline de melding dat mijn kredietkaart geblokkeerd werd omv mogelijks fraude. Ik ben direct in contact getreden met worldline, die me zeiden we zullen de transacties blokkeren en moest er toch een transactie geaccepteerd zijn, zou ik het geld terugkrijgen. Echter krijg ik vandaag een melding van worldline, dat mijn betwisting niet ontvankelijk is en dus zal ik 991 euro kwijt zijn. Is er nog een manier waarop dit toch kan gerecupereerd worden? Ik had op geen enkele manier de indruk dat ik ergens anders iets aan het 'kopen' was. Vriendelijke groeten, Ellen
Berichten (13)
VINTED
Naar: E. S.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. S.
Hi, Hope this message finds you well.Thank you for reporting the issue. Could you please reply to this message thread and provide us with a username of the other member or a link to their profile and screenshots of the messages you received?The more details you provide, the faster I can resolve your question.Please send us the information requested within the next 48hrs.â— As well please let us know your vinted username.Speak to you soon,Silvia Team Vinted
E. S.
Naar: VINTED
Hi Vinted,I’ve attached the messages received in the vinted app.
E. S.
Naar: VINTED
Attached image with name of the ‘buyer’
VINTED
Naar: E. S.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. S.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. S.
Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team
VINTED
Naar: E. S.
Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Med Ali Team Vinted
VINTED
Naar: E. S.
Hello, how are you?I appreciate the information provided, although we still need more info, by any chances do you remember the name of the item involved they/you wanted to purchase?The more details you provide, the better.We'll be waiting for your response within the time frame given in the previous message. Warm wishes.Silvia Team Vinted
E. S.
Naar: VINTED
It is me that wanted to sell the ‘ski jas Rucanor’
VINTED
Naar: E. S.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. S.
Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Gustas Team Vinted
VINTED
Naar: E. S.
Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/44313703/1677859980/0aff685840730ff62604c2473f02e3a2Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten