Terug

Krediet bericht Samsung - Order 37242086

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

D. M.

Naar: Cool blue

19/08/2024

Op 06/08 krijg ik volgende email van Coolblue Beste, We hebben van Samsung een krediet ontvangen voor de Samsung QE43Q60R - QLED televisie met serienummer 0EHN3HGM700147B. We zien echter geen reparatie melding in ons systeem. Klopt het dat je deze televisie via een andere weg hebt aangemeld? Zo ja kan je ons hier het bewijs van doorsturen? Dan zullen we zorgen dat de televisie wordt gecrediteerd en je een shoptegoed op dit account krijgt om een nieuwe bestelling te plaatsen. Op 07/08 stuur ik hem volgende mail Dat deze TV is aangemeld via Cerepair en stuur ik het nodig bewijs door Op 13/08 stuur ik hem volgende mail Ondertussen zijn we al een week verder en heb ik nog geen antwoord gekregen. Ook al ondertussen met onze zakelijke account een email gestuurd maar ook geen antwoord. Ik hoop dat dit probleem zo snel mogelijk kan opgelost worden ----) geen gehoor Op 16/08 stuur ik hem volgende mail Pieter, Hoe komt dat ik geen antwoord krijg wij zijn ondertussen al 10 dagen verder en op geen enkel manier gehoor. Bewijsje is doorgestuurd ----) Geen gehoor Ze zeggen hier dat je zeker geholpen word na 24 uur maar ik zit ondertussen al 12 dagen te wachten (contactformulier ingevuld, klacht neergelegd bij coolblue op hun emailadres MT, chat gebruikt om terug mijn probleem aan te kaarten) maar geen gehoor Dank Mario

Berichten (4)

Cool blue

Naar: D. M.

24/08/2024

Referentie:@@REF_ID@2bfa0b4e08795293b7@REF_ID@@Hey Testaankoop,Dankjewel voor het berichtje. Het is natuurlijk nooit fijn om te horen dat een klant ontevreden is over de communicatie met Coolblue.OplossingOp 07/08/2024 en 17/08/2024 hebben we de klant een e-mail gestuurd waarin we aangeven dat we een ophaling voor shoptegoed of een omruiling gaan organiseren. De klant moet nog even zijn voorkeur doorgeven en beschikbare datums. Hier hebben we tot op het heden nog geen antwoord op gekregen.We hebben vandaag de e-mail nog eens gestuurd. Hopelijk krijgen we snel een antwoord zodat we het probleem netjes kunnen oplossen. Mocht je nog vragen hebben, laat het zeker weten!Met een glimlach,Lars van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn CoolblueOf bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereikOn August 19, 2024 at 5:15 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

D. M.

Naar: Cool blue

24/08/2024

Beste deze berichten heb ik niet ontvangen de smarttv staat bij cerepair wij zullen vragen voor het op te sturen mario

Cool blue

Naar: D. M.

24/08/2024

Hey Mario,Ik heb je net opgebeld en een voicemail ingesproken. Hopelijk komt deze mail goed bij je aan.SamenvattingIk wou je laten weten dat Coolblue contact gaat opnemen met CeRepair voor het opsturen van de tv, dit hoef je zelf niet te doen. We zetten het aankoopbedrag op je account als een shoptegoed, dit kan je gebruiken om een nieuwe aan te kopen. Dit brengen we binnen de 2 werkdagen in orde. Woensdag zou je het zeker moeten zien staan op je accountShoptegoedJe vindt dit bedrag terug in je Coolblue-account onder het kopje 'Tegoeden' en tijdens het afrekenen van een bestelling. Dit kan je op het gehele assortiment toepassen. Blijft er nog shoptegoed over? Dan gebruik je dat de volgende keer op dezelfde manier weer, het is voor onbeperkte duur geldig.Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, contacteert ons zeker. Best telefonisch, aangezien er wat misloopt met de e-mails.Met een glimlach,Lars van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn CoolblueOf bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereikOn August 24, 2024 at 1:45 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

D. M.

Naar: Cool blue

01/09/2024

Hallo Lars, Aangezien ik net terug uit verlof gekomen ben heb ik alles doorgenomen. Hier ben ik zeker tevreden dat we tot een goed resultaat zijn gekomen Ik wou je hier bedanken en ik zal telefonisch contact opnemen bij andere vragen Dank Mario


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform