Hey Mario,Ik heb je net opgebeld en een voicemail ingesproken. Hopelijk komt deze mail goed bij je aan.SamenvattingIk wou je laten weten dat Coolblue contact gaat opnemen met CeRepair voor het opsturen van de tv, dit hoef je zelf niet te doen. We zetten het aankoopbedrag op je account als een shoptegoed, dit kan je gebruiken om een nieuwe aan te kopen. Dit brengen we binnen de 2 werkdagen in orde. Woensdag zou je het zeker moeten zien staan op je accountShoptegoedJe vindt dit bedrag terug in je Coolblue-account onder het kopje 'Tegoeden' en tijdens het afrekenen van een bestelling. Dit kan je op het gehele assortiment toepassen. Blijft er nog shoptegoed over? Dan gebruik je dat de volgende keer op dezelfde manier weer, het is voor onbeperkte duur geldig.Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, contacteert ons zeker. Best telefonisch, aangezien er wat misloopt met de e-mails.Met een glimlach,Lars van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn CoolblueOf bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereikOn August 24, 2024 at 1:45 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote: