Terug

Kras op de auto

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Goldcar

29/04/2025

Beste Goldcar beweert bij de check-out een kras te hebben vastgesteld op achterbumper van de gehuurde Corsa. Zij hebben de schade vastgesteld bij mijn afwezigheid wegens een vroege vlucht en stuurden een foto en de kosten van de herstelling van de kras op. Wij hebben vooraf de auto niet grondig gecheckt op ev. schade omdat we tot nu toe in vertrouwen huurden. Wij zijn verrast door deze claim en stelden vast dat deze handelswijze van Goldcar bij meerdere huurders voorvalt zodanig dat een verwittiging van de consumenten op zijn plaats lijkt.

Bemiddeling door Testaankoop 13 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform