Terug

Kras in brilglas

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

17/06/2018

Op 21 februari 2018 bij Hans Anders in Leuven 02 brillen gekocht voor 570,00 euro. Vorige maandag stel ik vast dat op één glas een grote kras zit. Naar de winkel te Leuven. De verkoopster: maar mevrouw, wat heet u gedaan ? De bril laten vallen met een scherp voorwerp er aan gewerkt ?Niets van dat. Dat kan niet mevrouw dit komt niet vanzelf. En toch is het zo. Je wordt beschouwd als leugenaarster.Resultaat. Als je de bril wil laten herstellen 270,00 euro betalen voor 01 nieuw glas. Betaald op 12 juni en glas zal er zijn op 21 juni.De kras is er vanzelf in gekomen. Ik kan niet bewijzen dat er een productiefout in het glas of de coating was maar alles wijst er op. Als het nieuwe glas zo lang meegaat als het vorige ben ik goed af. Het glas is SUPERKRASWEREND ( sic ) en ontspiegeld en cleancoat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform