Terug

Krapuleuze aanrekening na negeren van vraag

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

A. M.

Naar: Telenet

22/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 20 januari 2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 412. Dat moet echter een vergissing zijn: ik ben al in contact met uw klantendienst sinds 6 januari omdat ik aanvankelijk dacht dat de gsm van mijn dochter gehackt was. Maar het tarief is door jullie gewijzigd zonder iets te laten weten via de kanalen waarmee we in te verleden altijd mee communiceren. Mijn gsm nummer, mail of app. Nu is er plots een sms gestuurd naar de nummer van mijn dochter van 11. Hier is nooit eerder een melding naartoe gestuurd. Ik ben altijd een correcte klant geweest in betalingen, omdat die ook naar MIJ gestuurd werden. In bijlage kan u delen van de gesprekken volgen, deze van 6 januari tot gisteren. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk €0,00, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform