Terug

krantlevering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. R.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

08/12/2023

ziehier mijn verhaal.Wij zijn al zeer lang klant bij HLN.Mijn grootouders namen HLN, daarna het abo overgenomen door mijn ouders , en wij lezen het ook al geruime tijd.Door de veranderde aanbiedingen, lezen we vooral digitaal, en de weekendkrant .OP zeker moment hadden we een abo voor de weekendkrant, en lazen we digitaal, echter zonder abo, en dan kun je alles niet lezen.Ik wilde dus digitaal meer kunnen lezen , en contacteerde uw dienst.Ipv het lopende abo te upgraden , (er was een promo op toen, daarom kon dat niet volgens haar) stelde die mevrouw voor een abo te nemen op naam van mijn vrouw , Nadine Vandelook.Natuurlijk zit je dan met twee verschillende einddatums.Op zeker moment was het abo voor de weekendkrant afgelopen, ik kreeg een betalingsuitnodiging, ik besloot echter niet te betalen en gewoon het einde van van het contract af te wachten, en die krant dan gedurende een paar maanden op te halen in de krantenwinkel, tot het lopende contract voor het digitale lezen ook gedaan was, en dan een nieuwe verbintenis aan te gaan.Groot was mijn verbazing toen ik merkte dat de weekendkrant maar bleef komen, tot ze uiteindelijk stopte ergens half oktober, daar waar het contract maar liep tot ergens in augustus.Ik contacteerde uw diensten, met de vraag om een nieuw contract, digitaal lezen en weekendkrant (verschillende keren zelfs)Kwam maar niet in orde.Op zeker moment kreeg ik Patrica Alenis aan de lijn, één van uw medewerkers.Zij stelde dat ik risico liep om een incassobureau op mijn dak te krijgen, en dat ik die 198 € echt wel dringend moest betalen.Het contract zou dan terug in werking gesteld worden, en bij de eerste levering van de weekendkrant , stelde zij voor om jullie dienst terug te contacteren, het contract stop te zetten. De financiële dienst zou dan het verschil terug betalen.Ik heb dat gedaan, ik betaalde meteen, alhoewel achteraf bekeken, als jullie een krant blijven leveren , terwijl het contract afgelopen is , dan is dat eigenlijk jullie probleem.Soit , ik ben altijd content geweest, ik wou geen gedoe.Zonder dat er nu een krant geleverd is , krijg ik al een mail van jullie dienst, dat ze 64,70 € gaan crediteren ???Vanwaar dat bedrag, ik heb tot nu niets stopgezet.Ik heb van ongeveer half augustus tot half oktober een krant gekregen die ik niet betaald had, neem 2 maanden.Het grote probleem bij jullie klantendienst is ook dat er niet opgeleid personeel werkt.De één zegt dit, de ander dat.Afgelopen dagen had ik een zekere Sarah aan de lijn, die beloofde mij dat ze mijn dossier ging opvolgen, en mij zeker ging contacteren, terugbellen zelfs, niets gehoord.Indien het niet opgelost is half volgende week, zeg ik alle contracten met HLN op , en neem ik voortaan een andere krant, en stuur ik deze brief door naar de consumentendienst.Maar ik hoop toch dat dit eenvoudig kan opgelost wordenmet vriendelijke groeten mijn abo nummer A1002042256Nadine haar A1001644080Omer Roosenblijstraat 603473 Waanrode0495/726418kopij van de creditnotaFactuuradres: Omer Roosen Blijstraat 60 3473 WAANRODE België DPG Media NV - Mediaplein 1 - 2018 Antwerpen - RPR Antwerpen - BE 0432.306.234 - IBAN BE22001943273647 - BIC GEBABEBB Creditnota Hierbij ontvangt u de creditnota voor factuurnummer 7070541476 Datum Vervaldag Ondernemingsnr. Klantnr. Uw referentie Documentnr. Pg. 06/12/2023 06/12/2023 002810656 8070085731 1/1 Productomschrijving Aantal Eenheidsprijs Totaal excl btw Btw% Het Laatste Nieuws Zaterdag Print Abonnementsperiode 13-08-2023 - 12-08-2024 Abonnementsnummer A1002042256 -1 64,76 -64,76 0 % Totaal € -64,76 Btw-overzicht: Btw% Basisbedrag btw Btw Totaal incl btw 0 % -64,76 0,00 -64,76 Te betalen € -64,76 0,00 -64,76

Berichten (1)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: O. R.

14/12/2023

BesteBedankt voor uw bericht.We hebben dit nagekeken en stellen vast dat hier enige miscommunicatieheeft plaatsgevonden waarvoor onze excuses.Het abonnement: A1002042256 werd nog niet beeindigd. De creditnota vanEur64.76 is een compensatie voor de periode waarin wij het abonnementtijdelijk geblokkeerd hebben. Vanaf aanstaande zaterdag mag hier weer eenkrant verwacht worden.Verder hebben we telefonisch contact genomen met meneer Roosen om hetabonnement in orde te brengen naar de formule dat gewenst wordt. We hebbenafgesproken de huidige abonnementen A1002042256 en A1001644080 stop tezetten op 14/01/2024. Ongeveer 6 weken na de stopzetting zal het restbedragvan deze abonnementen gecrediteerd worden.Vanaf 15/01/2025 Sluiten we een abonnement af met de digitale krant en deweekend krant in één, een Zaterdag Plus abonnement. Dit abonnement looptvoor 36 maanden aan de promotieprijs van Eur15.35. Dit is een korting van 45%t.o.v. het reguliere tarief. Na 36 maanden loopt het abonnement automatischverder aan het dan geldende reguliere tarief en is dan maandelijksopzegbaar. Hernieuwen aan een nieuwe korting mag uiterst 1 maand voor heteinde van de actieperiode. Zie verder de algemene voorwaarden.Indien u nog verdere vragen heeft, mag u ons steeds contacteren.Vriendelijke groeten*Jessie Urbain*Senior Advisor: DPG Media] Medialaan 11800 Vilvoordejessie.urbain@pergroep.netOp vr 8 dec 2023 om 10:02 schreef Stefanie Muyldermans ---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform