Terug

Krantenwinkel Peeters is nooit open

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. T.

Naar: GLS Belgium NV/SA

12/05/2025

Mijn pakje van 150€ ligt in een winkel die permanent gesloten is . Ook klopt het adres niet , op de site van GLS staat lange beeldekensttaat 120. Ook staat er op de site dat die open is van 12 tot 20 u . Het correcte adres is ; lange beeldekensttaat 128 Ik stond 12/05 om 12 u voor een gesloten deur tot 13u . Nergens staat een nummer of mail adres . Hoe geraak ik aan mijn pakje ?

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: N. T.

12/05/2025

Beste Onze excuses voor het ongemak. Ik neem contact op met het depot, zodat zij contact met het pakket winkel kunnen opnemen en de daadwerkelijke openingstijden kunnen bevestigen. Mvg Christine

GLS Belgium NV/SA

Naar: N. T.

14/05/2025

Beste Mevr Torrao Oliveira Ik zie dat uw pakket werd op de parcel shop gerecupereerd – goed nieuws. Ondertussen is er toch een informatie naar de manager PARCEL SHOP doorgestuurd met melding van dit probleem want parcel shops zijn onze partners en we mogen natuurlijk hun openingsuren niet vereisen maar een deftige toegang op “commerciële” uren is wel het minimum voor onze klanten - daar is wel de bedoeling van. Hij ging dit ter plaatse gaan checken en de nodige stappen nemen. Nogmaal onze excuses voor het ongemak Mvg Christine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform