Terug

Krantenbezorging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

P. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

08/04/2025

Vanaf Ma. 24/02 tot heden, dinsdag 08/04 heb ik welgeteld 10 krantbezorgingen niet ontvangen, 2x in het weekend zonder de weekendbijlage en 1 x buiten die 10 eerdere vermeldingen een verkeerde krant. Daar ik enkel in het begin enig contact had met enkele contactpersonen, was dit na een korte tijd niet meer mogelijk..!!?? Het was telkens een maan- of vrijdag, geregeld een weekend doch vandaag was het voor de eerste keer een dinsdag. Men moet toch via die gegevens die betreffende krantenbezorger kunnen vinden, of ben ik mis hierin ? Vriendelijke groeten, Paul Van Eyck

Berichten (2)

P. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

13/04/2025

Beste, ondertussen is het zondag 13/04 en wederom heb ik vorige woensdag 09/04 en gisteren 12/04 wederom geen bezorging gehad van uw krant... Ik vraag me af hoe lang dit nog gaat duren ???? Alsnog vriendelijke groeten, Paul Van Eyck

P. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

19/04/2025

Deze week (6 bezorgingen normaliter !) heb ik slechts 2 dagen (ma & di) een krant ontvangen en de laatste 4 dagen, vandaag incluis, niet... Dat is 23,20€ voor 2 exemplaren oftewel 11,60€ per krant !!?? Niet IETS TE VEEL ??? Hoe lang gaat dit spelletje nog duren ? Ik krijg maar steeds hetzelfde excuus, de bezorging is overgegeven aan een andere firma, niet voldoende krachten voorradig in onze area, en zullen dit zo snel mogelijk oplossen.... Dit hoor ik al vanaf 24/02 ll en ondertussen heb ik dit al een 16 à 17 keren moeten aanhoren. Ik kan jullie de data geven van de niet-geleverde kranten, maar of dit iets gaat uithalen, betwijfel ik ten zeerste - DAAR HET SCHIJNBAAR ERGER EN ERGER WORDT !!!! Ik zou dan ook graag een compensatie aanvragen voor alle ellende, miserie en mezelf al bijna 3 weken te moeten verplaatsen om elders een krant te vinden... DIT MOET VERANDEREN, anders kan ik beter een alternatief zoeken en een concurrent aanspreken . Tot genoegen, Paul Van Eyck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform